Güncellemeler
+1 yıl
Yaş aldıkça doğru gelmeye başladı..
Günaydınlar efem💐
Hayır katılmıyorum benim için kimse ağlamaz.. çünkü insanı gerçekten seven tek kişi yine kendisi oluyor bu hayatta.. bazıları aile yönünden şanslıdır ama bazıları değildir
Kesinlikle her şartta arkada duracak tek kişi anadır. En içten üzülen, en fedakar kişidir. Allah ayaklarına taş değdirmesin onların.
Teşekkür ederim
Annem de ağlamaz... ağlarsa babam ağlar
Cevap
5Cevap
Ağlayacak bir anam bile yok bu hayatta 😪
Aynen öyle
Olur öyle şeyhler
Katılıyorum
Doğru
Kesinlikle 👍
Çok doğru bir söz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?