İnsanın kendini bilmesi de önemlidir.
Kimse mükemmel değildir, önemli olan eksik veya yanlışlarımızı farkedip düzeltebilmek.
İnsanın kendini bilmesi de önemlidir.
Kimse mükemmel değildir, önemli olan eksik veya yanlışlarımızı farkedip düzeltebilmek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
evet ben farkındayım ama kötü huylarım yok zaten.. çevreme zarar vermiyorum çünkü ya da kimseyi kırmamayı deniyorum
Çok farkındayım. Ama kötü huyum o kadar az ki. Onlar da kalsın diye öylece bıraktım. Çünkü o kadar zarif olursam bu gezegenden kovulurum.
😃
Doğru söyledin
Herkesin eksiklikleri vardir. Tam olan yoktur kusursuz olunmaz
Var ama çok kötü degil
Hiç farkında değilim o derece kötüler
Degilim
farkındayım
Fazlasiyla
Evet farkındayım
Cok inatciyim
Evet ya siz
Burcun nedir
@VViolet
evet