
asıl mesele gerçekten bu mu? erkeklerin zekası düşük olduğu mu
ya da erkeker 2meme ellemek için mi kendilerini bu kadar canım yapıyor:D
asıl mesele mi bu mu kızlar

asıl mesele gerçekten bu mu? erkeklerin zekası düşük olduğu mu
ya da erkeker 2meme ellemek için mi kendilerini bu kadar canım yapıyor:D
asıl mesele mi bu mu kızlar
Mesele zeka değil aslında kalite hormonuna kim söz geçirmek yerine kendini kadın veya erkeğin yoluna pas pas ediyorsa o rezil oluyor ne değersiz görünüyor
Erkeklerin âmcı olması ayri bir mesele, bu zaaftir canım degil. Erkekler tiri viri olan islere kafa yormazlar cunku onem vermezler, anlamadiklarin degil takmadiklarindan. Kadinlar ise nerede sacma sapan bir sey var ona takilirlar sonra detayciyim diye gezerler. Kadinlarin zekasi nerede allasen? Hangi konuda iyiler de biz bilmiyoruz? Kadınlar hangi konuda ilerideler diyorsun cevap yok, neymis onleri kesilmis falan filan. Ortada bir sonuc var sonucu degistiremedikleri icin sebebi yaniltmaya calisiyorlar ama icten ice kendileri de biliyor gerçeği.
Erkek oldugunu bu kadar belli etmesemiydin 😂
@кая_кüяеsi mantıklı konuşmak erkek olmanın alametifarikasiysa bilemem.
Bu tamamen zihniyetle alakalı eger onların beyini bi erkek vucudunda olsa ve bir kız görseler aynısını onlarda ister erkeklerin zeka konusunda standart sapmaları yüksek olduğu icin cogunun zekası düşük olabilir ama ne kadar dusuk varsa bi o kadarda cok yüksek vardır kadınlarda ise nerdeyse hepsinin zeka seviyesi ortalamadır zekiler cok nadirdir yani kadın zeki degildir erkeklerin bazıları aptaldır
Erkekler kadınlardan çok daha akıllı ve zekiler fakat iş cinsellik olunca kadınlar 2 meme sallar birde bacaklarını açarsa erkeğin aklını başından alır.
Cevap
16Cevap
karaktere göre değişir bu durum.. yani kadınlar daha zeki ya da erkekler daha zekidir denemez.. kişi bazen zeki olur bazen olmaz.. ama ülkenin geneline bakarsak çoğu kişinin iq seviyesi düşük zaten. erkeklerin çoğu abaza oluyor kadınların çoğu da zaten kötüleri seviyor ya da her şeye hemen inanıyorlar.. ya da mesela aldatmalarına rağmen vaz geçmiyorlar
Cinsiyet meselesi degil diyecektim ama yorumlara bakinca erkeklerin zekasinin dusuk oldugunu gordum. Kizlarin yorumlarina bakarsaniz soruyu cevaplamislar evet erkekler dusunmuyor, zeki degiller vs yazmislar.
Ama erkeklerin yorumlarına bakarsaniz aşağılama yoluna gitmisler. Hakaret eden, kufur eden, asagilayan bir cinsiyetin zeki olma ihtimali yok. Turk erkekleri de her buldugu firsatta kadinlari elestirmekten, kadini asagilamaktan, hakaret etmekten hem gunluk hayatta hemde sosyal medyada geri durmuyor.
Madem kadinlarin kafasi bu kadar bos ve s*lak, zeki degil erkekleri yetistiren kim? Erkekleri yetistiren cinsiyet kadin olduguna gore, erkekler kadinlarin bir eseri. O zaman yine erkeklerin zeki oldugundan da bahsedemeyiz. Nereden tutarsan elinde kaliyor yani.
Surekli kufurlu konusan, karsi cinsini hunharca her ortamda elestiren, asagilayan, psikolojik siddet uygulayan bir cinsiyetin zeki oldugundan bahsedemeyiz şu durumda. Erkekler tarafindan yapilan yorumlarda bunu kanıtlar nitelikte.
Yorumum daha baska olacakti soruyu gordugumde, daha objektif bir yanit verecektim ama gerek yok şu yorumlari gördükten sonra. Turk erkekleri tarihte ne zaman karsi cinsini asagilamayi, hakaret etmeyi bırakır, biz suanda yasayan kadinlarin ömrü buna yeter mi bilemiyorum ama keske daha saygili olabilse karsi cinsimiz. Birilerinin annesi, kiz kardesi, kızı, eşi durumundaki bir cinsiyeti ve Allah'ın yarattığı bu kullari bu kadar hunharca aşağılamak, hakaret etmek vs nasil bir haz veriyor anlayabilmis degilim.
@yel__da iki örnek verdin diye kufur edenler zeki mi oldu simdi? O kadar sey icinde de alman gereken, görmen gereken seyi, asil anlatılmak isteneni anlamayip cok kucuk bir noktaya takilmis ve bunu belirtmişsin ve tek takildigin nokta bu olmus. Hemcinslerinin diger saydigim ozelliklerini gormezden gelmişsin ve yine bir erkek karsi cinsi ufakta olsa bir yerden vurmayı başarmış. Tebrik ediyorum. O kadar anlatilan seyler icinde tek kendine gore dogru olmayani ortaya cikarmis ve yazmissin. Insanlar ve erkekler cogunlukla boyle iste. O kadar dogru yaparsin, agzinla kuş tutarsin bir tanesini cerceveleyip asarlar duvara...
@yel__da ha ayrica kufur gibi seyler insanlik, zeka, ahlaki ya da degerli seyler olsaydi islam dini gibi buyuk dinler küfür gibi kotu sozleri yasaklamazdı, elciler dedigimiz peygamberler de guzel sozler yerine bu kelimeleri kullanirlardi...
@yel__da ileri zeka oldugumu iddia etmedim. Okudugunu anlamada ciddi bir sıkıntın var. Iki seyi birlestirme degil. Ilk yorumumda toplumdaki ve bu sitede bu soruya cevap veren erkeklerin durumundan bahsettim. Okudugunu anlamayip cevap veren sensin.
O kadar yorumumun icinde ufak bir noktaya takilip ahkam kesmeye calisan sensin. Diger yazdigim seyleri gormezden gelen ve onlara yorum yapma geregi bile duymayan sensin. O kadar yazinin icinde cimbizla ayiklayip bir sey bulmussun ve ordan vurmaya calisiyorsun.
Senden oneri isteyen de olmadi yorumuma atlayan sensin. Kufurun dinde de yeri olmadigi gibi toplumlarda da hos karsilanmayan genel bir durumdur. Sen nasil örnek verdiysen bende o örneği verdim. Dini birak iş yerinde, patronun karsisinda, bir devlet adamının karsisinda, buyuklerinin karsisinda kufur kullanmak bircok toplumda hos karsilanmaz ve degerlere zaten uymaz. Sen kufurlerinle ve ileri zekanla devam et. Iyi gunler...
hayır zeka ve küfür arasında bağlantı yok dedim bilimsel bir şey söyledim. geri kalan söylediklerini okunadım bile çünkü daha ilk konudan elendin bacım üzgünüm. dinde yeri olmayabilir tüm dünya müslğman olmadığı gibi evrensel bir ahlakta yok. spartalılarda hırsızlık suç değildi. afrikanın bazı bölgelerinde tecavüz... yani hakkında fikir sahibi olmadığın şeyleri yuvarlayıp atarlanmaktan başka bir şey katmaya çalılmadın. yine gelmiş bana kızıyorsun.
@yel__da "neyse biz canımsın olarak senin ileri zekanı yormayalım vaktini çalmayalım" diye bir yorumun oldu ve tamda demek istedigim bu işte.
Bir erkek olarak karsi cinse hemen hakaret ve aşağılamaya yonelen bir tavrin oldu. Iste ilk yorumumda da bahsettigim buydu.
Turk erkekleri olarak hakaret, kufur, asagilama yapmadan kadina karsi bir iletisim kuramiyorsunuz.
Bu sorudaki diger hemcinslerinde bunu , senin yaptigini yapmisti işte. Kadinlar erkeklerin zekasina pek bir sey demezken erkekler hemen kadinlarin kafasi bos, arabayi bile kaputa bakara suren bir cinsiyetten ne beklersin tarzi yorumlarla yine karsi cinsini asagilama yoluna gitmis
Ben ilk yorumumda bunu anlatmak istedim ama anlayabilene...
Ve bir erkek olarakta benimle bire bir konuştuğun sekilde de diger erkeklerden farkli bir davranis gostermedin. Benimle kurdugun iletisim bile asagilamaya yönelik. Yani benim ilk yaptigim yorumu hakli cikarir ve kanitlar nitelikte...
@yel__da bana yorum yaptigin icin olabilir mi?
Yorumumu bile dogru duzgun okumadan cevap veriyorsun bir de bunu cok iyi bir seymis gibi soyluyorsun, ustunluk taslayarak ilk konudan zaten elendin bacim, okumama gerek yok diyorsun.
Ben soruya cevap verdim. Sen yorumuma cevap verdin. Insanlara dusunceni kabul ettiremediginde ya da karsilikli iletişimde direkt hakarete ve asagilamaya basvuruyorsan bu zaten dogru bir karakter ozelligi degil.
Suanda da karşında ben varim bir "kadin" olarak ve yaptigin hakaretler, asagilamalar bana yonelik. Son tirnak icine aldigim cumlen direkt bana yonelik bir asagilama. Her sey cok net aslında. Cinsiyetsiz olmadigima gore davranisin bana yani bir kadin olarak cinsiyetime de yonelik olmus oluyor otomatikmen.
Bir erkek olarak, bir kadinin yaptigi yorumu begenmedin, bu yorumu yapan kadinin zekasini da begenmedin, bu yorumu yapan yapan bir kadinin dusuncelerini de begenmedin.
Eger bu sitede pembe mavi diye renklerle ayrilmasaydik, kimin erkek kimin kadin olmadigini bilmeden birbirimize yorum atsaydik belki hakliydin. Cinsiyetle ne alakasi var ben senin cinsiyetini bile bilmiyorum derdin. Ama cinsiyetlerimiz ortada olduguna gore ve buna gore konustugumuza gore, sorulan soru bu konuya yonelik yani kadin erkek olayina yonelik olduguna gore her sey acik aslinda.
Ben kimsenin zeka seviyesini sorgulayamam. Çok zeki erkekler de var çok zeki kadınlarda ama genel olarak yaratılıştan gelme bazı şeyler vardır. Misal kadın görür erkek bakar derler. Kadınlar genel olarak daha detaycı olabiliyorlar. Erkekler ise bakmakla yetinip bazı şeyleri göremeyebiliyorlar ama bu kadınları ordinaryüs yapmaz erkekleri de apptal yapmaz.
Kadın kendini kullanılmış erkekte kadını kullanılacak araç olarak görüyorsa zeka iki cinse de tabi değil. hayat yolunu kendince belirleyen ve bu kadar safsatanın içinde kendiyle ilgilenen kişilerin zekasının her zaman yüksek olduğunu düşünüyorum. Sevişelim ama çıkarsız olsun :)
üsütündekileri çıkar pikachu
ne söylediğin anlaşılmıyor...
Yardıma ihtiyacım var :)
Kadınların kafası boş. Bir iş yerinde bile tüm yük erkeklerin üzerinde. Kafası dolu haliyle.. Kafası boş olanın zeki gibi görünmesi de çok doğaldır. Pırıl pırıl beyin nihayetinde...
ne güzel dedin
iş yerlerinde sürekli yaptıkları dedikodu
ama çalışmaya gelince
yok
2 tane klasik okuyunca bilgili ve zeki sanıyorlar kendilerini... Otur, sili ağır bie Platon oku desek, ay fena oluyorum derler. Bu mu daha zeki?
dili ağır bi Platon diyecektim.
saygılar
tespitlerin harika
Eyvallah, gerçekler bunlar. Köküne kadar acıtsa da her genç kızın başına gelebilir.
Katılmıyorum. Kadınları yargılıyorsun ama kadınları tanımıyorsun. Genelleme yaparken düşmanlık seziyorum. Fakat benim düşüncem; kadınların da erkeklerin de zeki olabileceğidir. Ama her insan beynini nasıl kullanacağını bilemez. Ama insan isterse zekasını kullanabilir. Her insanın en az bir yeteneğinin olup henüz keşfetmemesi gibi. Bu yüzden bakış açını değiştirmeni tavsiye ederim.
Aşağıda yazılan genellemelere bakarsan neyi kastettiğimi anlarsın? Zira bugün dünyanın en tepesinde oturanlar erkeklerdir? Senin dediğin istisna sadece Almanya'da gerçekleşmiş, Merkel ile...
Dünyanın en tepesinde erkekler var doğru ama bunun nedeni geçmişten günümüze gelen ataerkil düzen ve düşüncesidir.
Yani kadının yüzyıllardır erkeğe, hadi yap artık, neyi bekliyorsun, ben mi yapayım demesi gibi...
Hayır. Erkeklerin kadınlar üzerinde üstünlük kurma çabası gibi. Tarihi olarak, aile yapısı olarak, politik olarak, toplumsal olarak sürekli olarak hakimiyet kurma çabasında. Kadınlar lider olmak istese bile toplum lider olarak erkek tercih ediyor çünkü kadınların iyi bir lider olamayacağı düşüncesi var. Ama öyle kadınlar var ki erkek ve kadını eşit tutarak dünyayı adil bir şekilde en iyi yönetebilecek yeteneğe sahiptirler.
Otomobil sürerken koltuğu direksiyona sıfırlayıp, on kaputa bakarak süren bir canlı formu nasil zeki olabilir ki? 😂
sağa solada bakmıyorlar
hep ileri
Kesinlikle 😂👍
saygılar
👋👍
Erkeklerin sistematik zekalarina diyecek lafım yok ama şu da bir gerçek ki seksi bir kadın gördüklerinde zeka seviyeleri düşüşe geçiyor.. inme iniyor zekalarina.. gökdelenin tepesinden yere çakılıyor o mantıksal düşünme becerileri..
Erkekler bazen hata çoğu zamn yani her zmn kullanmıyorlar
çükleriyle düşündüklerinden
kadın erkeğin ödülüdür. dünyaya baksana kadınlar olmasa, erkekler giyinmezdi bile
bu arada erkeklerin beyin hacmi daha fazladır. mekanik uzaysal şeyleri anlamada kullanılan gri madde oranı daha fazladır. genelde bilimsel araştırmalarda canlının zekasını tahmin etmek için bunlara bakarlar. %100 sonuç vermesede her genelleme kadar doğruya götürür diye düşünüyorum
Biz normalde çok zeki varlıklarız ancak kadın görünce düşüyor biraz
Erkekleri gommmussuniz maşallah, biri bana açıklasın. Genelleme yapın kaç bilim adamı var kaç mucit var kaç yönetici var kaç lider var bayan olarak. Yanlış anlamayın iki cinsde zeki sidik yaristirmiyirum bu sorumda erkekleri ginemler cevaplasin
Genellemeden çok bireysel bakma taraftarıyım bu konuda.
Zira her ikisi de gök kuşağı gibi.
Zekanın cinsiyetle ilgisi yoktur. Elbette cinsel arzular her iki cinsiyette var olabilir ama bu irade ve karakterle ilgili bir şeydir.
Erkeklerin uçkuru düşük olduğu için canım gibi davranıyorlar. 🙂
Yorumlarda görüdğüm kadarıyla erkekler kadınları canım ve boş gördüğü için böyle düşünüyorlar demek ki o yüzden her şeyi yapabileceklerini sanıyorlar yani” kadınları kendileri gibi canım sanıyolar ….
Zekayı nasıl tanımlıyorsun peki?
İki cinsiyetin de düşük ama erkeklerin daha düşük
Erkeklerin zeka seviyesi düşük maalesef
Herkesin yetenegine gore bir zekasi vardir yuksek alcak diye degerlendiremeyiz
erkeklerin zekası düşük
Erkeklerin zekası yok, akıllarını kullanamıyorlar.
Her iki cinste eşit bu konuda.
Kadınlar yılan yılan
erkeklerin zeka seviyesi düşük
kadinlar cok zeki
Yok be alakası yok
Kadınlar zeki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?