Erkekler mi daha zeki ve yetenekli yoksa kadınlar mı?

Genel bakış açısıyla baktığımızda biçok dalda alanda (resim müzik siyaset medya spor vsvs) hangi cinsiyetin üstünlüğünü farkını savunurrsunuz? sizce hangi taraf genel itibariyle daha zeki ve yetenekli..en basit örnekle kadınlar araba sürmesini erkeklere oranla pek beceremezler (genel kanı böyyle) veya mesela türk şairlerimizden çoğunluğu hep erkek ve en iiyileri...YGS birincilerindeki son örneklerine baktığımızda cogunluk oranın erkeklerde olduğunu gözlemleyebiliyoruz. siz ne düşünüyosunuz bu konuda :)
bunlar basit örnekler ve objektif olarak yorumladıgımda bu sekilde kızlar alınmasın tabi :) ssöz sizde
Erkekler mi daha zeki ve yetenekli yoksa kadınlar mı?
Cevapla