Sohbet insanı mısın yoksa yalnızlık insanı mı?

Corçlar bakın benim sorularıma kendiniz gibi gelin. Yalnızlık insanıyım, insanları sevmiyorum dediğinizde kimse bişey diyemez. Eskiden baya baya sohbet insanıydim. Yaş aldıkça insanların kötülüklerini gördükçe kendimden daha çok keyif aldığımı fark ettim. Yanisi; ne kadar #azinsan o kadar #çokhuzur

Bir kedi bi ben bi kahvem..
Bir kedi bi ben bi kahvem..
Sohbet insanı mısın yoksa yalnızlık insanı mı?
Cevapla