Erkekler niçin genelde zekadan yoksun mesajlar atmayı tercih eder?

Gerçekte zeka kırıntısına sahip olmadıklarından mı? Yoksa kadınları g. erizekalı sanıp onların seviyesine ineyim de belki bir yol bulur ordan ilerlerim anlayışından falan mı? Ama zannedersem ilk şık.
Güncellemeler
+1 yıl
Kadınları aşağılayan tek kelime bir yorum görürsem silerim ona göre yazın ya da yazmayın siz bilirsiniz….
Erkekler niçin genelde zekadan yoksun mesajlar atmayı tercih eder?
Cevapla