Neyi bekliyorsun? Tamamlanmayı mı yoksa tek başına güçlü bir şekilde devam etmeyi mi?

Corçlar gününüz aydınlık olsun.

Ben bişey beklemiyorum demeyin ha sakın sakın.. Bekliyorsunuz da fark etmiyorsunuzdur.. Kimi der beni tamamlayacak biri gelsin kimi de yok almıyım diyip tek devam etmek ister yoluna, ömür boyu.. eee sütten ağzı yanan yoğurdu her zaman üfleyerek yemez Corçlar. Bazen o yoğurdu yemekten vazgeçenler de olur😷

Bir ağacın altında... ağlasam biliyorum rengarenk akacak gözyaşlarım.. ama içim dışım kapkara..
Bir ağacın altında... ağlasam biliyorum rengarenk akacak gözyaşlarım.. ama içim dışım kapkara..
Neyi bekliyorsun? Tamamlanmayı mı yoksa tek başına güçlü bir şekilde devam etmeyi mi?
Cevapla