
Bunu bir daha yapmak yerine bencil kalmayı tercih ederim.

Bunu bir daha yapmak yerine bencil kalmayı tercih ederim.
Cevap görsele çok güzel olurdu. Beceriksizin tekiyim çünkü. Herşeyin sorumluluğu tepende patlıyor ve onlarla yaşamak zorunda kalabiliyorsun. Empati dozu kaçmamalı mümkünse yapılmamalı.
Yapmayınca bencil, yapınca enayi 😂
Enayiliğime doymayayım 😅 bencil olan insanlara özenmekten iyidir. Dertsiz tasasız yaşıyorlar 😁
Teşekkür ederim 🫢
Cevap
4Cevap
Enayi yerine koyarlar insanı. Nasılsa anlayışlı, nasılsa yardımcı, diyerekten
He öyle valla 😀
O yüzden fazla empatiye gerek yok yapmak istedim yaptım diyip geçicen 😂😂
Ben bencil olmayı daha çok sevdim. 😀
Bencil olmakta sorun yok kibir olmasın yeter 😂
Genelde fazla iyi niyetli oluruz bu yüzdende kötü insanlar bu fazla iyi niyetimizi kullanırlar.. :D kısaca fazla anlayışlı olmamak lazım
Denemeye maruz kalmak ya da enayi durumuna düşmek.
Empatiyle uğraşmam. Giriş gelişme sonuca bakar niye böyle şeylere kalkıştı onu anlamaya çalışırım.
İyi niyetli olmamak gerektiğini anladım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar