Kitap okumaktan başka bildiğin bişi yok dedi birisi bi ara
Birisi de cnslkten başka bildiğin biişi Yok dedi bu insanların amacı ne olabilir beni neden böyle görüyor insanlar sizce? Yani neden şundan başka bildiğin bişi yok diye sınırladı sizce karşıma çıkan insanlar beni hep? Ezmeye mi çalışmışlar? Böyle ezme mi olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
herkesin farklı evreni var boş insan onun olan şeyleri çekemez sorgu lafla hayatını yönelir sadece.
Evet ama benm evrenime aynı türden cümleler kuran insanlar gelince sorun bende olmasa bile şüpheleniyorm kendimden ama belki sadece şanssızım :( beni sadece görmek istedikleri şeyler ile yargılayan insanlar yüzünden yok gibi hissettim hep buna ben mi izin veriyorm bilmiyorum ama Allah belalarını versin korkuyorum artık insan egosundan. Neden sadece onlara gösterdiğim tarafımdan ibaret sandılar beni :( ben kendimi bulmaya çalişırken hem de :(
Geberisice orspu çocukları kendi zevkleri uğruna yapmayanları cehennemine sürükledi burası cehennem dünya biz de dünyalar orspu çocukların ateşindeyiz bir bok çuvalı için bunu değmez sen iyi ki bunları yasadın bu döller gibi pisliklerin altında kalıcaktn sen burada imkansız milatsın gerçekten bu şerefsizler kendilerinde ne görüyorsa onu derler kendi acizlerine saklanacak gölge ararlar Allah bela vermez bizi kukla gibi oynamak için yarattı yaratının esiriyiz insan pislik yaratık el alemin boku olmak için penis olan zavallı canlılar onlar kuduruyorlar kendi yoksunluguna ego tatmini yapıp rahatlamaya çalışıyorlar hayatları boyunca kendi pisliklerine sıgdırmak için bokları olan sıgıntılar insan yaratıkları kendisinde olanı onu yapamayana yetinen pislik bok dölü hiçbirşeye değmez
empati kuramadıgın icin olabilir
Nasıl ya bu kişilere batmışım gibi geliyo bana bi insanın başka bişi bilmemesi mümkün olabilir mi ya? Bence onların egolarından kaynaklı bu. Birisi cnslkten başka bişi bildiğin yok derken insanları tanımıyosun diyodu aynı zamanda aynı kişi. Ben de tanıyorum demedim ki zaten demiiştm. Yani kendi yediği kazıkları marifet sanıyo gül gibi kötü bişi yaşamamış kzın üstüne geliyo burada ego olabilir mi sence? Ya nerden biliyolar ki bu insanlar başka bişi bilmediğimi? Tanımadığı halde şunu yap kitap oku diyolar mesela 😂😂 nerden biliyolar ki okumadığını dimi böyle insanları çok canım buluyorum. Ama beni tek bir konu bilen bi insan olarak sınırlamalarına çok sinir oluyorum asıl kendileri öyle. Yazık beni tanımak isteselerdi böyle canım bi cümle kurmazlardı ya. Sadece gördükleri şeyden ibaretim sanıyolar neden böyle?
Sadece kendi gördüğü şeyden ibaret sanıyosa bir insan başka birini o delidir bence ya of ama neden böyle sistematik şekilde aynı türden cümleler duyuyorum ezilmeye layık bi insan olduğum için mi insanlar sadece onlara gösterdiğim tarafımı görüyor ya da görmek istediği şeyi görüyor ben anlamıyorum ki tanımak mı istemiyorlar. Sonra da işlerine gelmeyince tanımadıkları için tek diyebilcekleri ezme cümlesi onlara gösterdiğim tek yönünmden ibaret olduğumu söylemeleri oluyor. Neden böyle haklı mıyım sence şizofren olucam ya bıktım
seni tanımadıgım için bilemem
Çok mu isteklisin ki
Olay beni kavram yapması asıl kendisi sapık bunu da beni kendimi keşfetme zamanımda dedi. Başka bişi bilmemem mümkün değil demek ki kendi öyle göriyomış basından berı ki beni de başka bişi bilmiyor sanmış
Olabilir