Herşeyi ve insanların sahip olduğu şeyleri kıskanıyorum?

insanların hayatına bakıp içten içe keşke benim olsaydı o benden daha zengin benden daha güzel diye diye kendimi yedim bitirdim çok kıskanç ve kocamı paylaşamayan bir kadınım ama bu beni çok yoruyor çünkü sadece ben zarar görüyorum ve değişen hiç bişey olmuyor bu durumdan kurtulmak istiyorum bu benim elimdemi yoksa huyum mu sizce?
Herşeyi ve insanların sahip olduğu şeyleri kıskanıyorum?
Cevapla