Neden Türkiye de kizlar kadinlar kendinde bu kadar kıymetli saniyor ve degerli goruyorlar kendilerini? Altı üstü insan demi e?

Neden Türkiye de kizlar kadinlar kendinde bu kadar kıymetli saniyor ve degerli goruyorlar kendilerini? Altı üstü insan demi e o zNeden Türkiye de kizlar kadinlar kendinde bu kadar kıymetli saniyor ve degerli goruyorlar kendilerini? Altı üstü insan demi e o z

Neden Türkiye de kizlar kadinlar kendinde bu kadar kıymetli saniyor ve degerli goruyorlar kendilerini? Altı üstü insan demi e?
Cevapla