Arkadaşlar hiç herkesin içinde düştünüz mu? Düştüğünüz zaman ilk tepkiniz nasıl olur?

Ben bugün az kalsın düşüyordum, ayakkabının topuğu kırıldı. Tam düşecekken sağolsun biri tuttu. 😒 yine de utandım. Sizin başınıza geldi mi böyle şeyler

Ben kendime gülerdim
Çok utanırdım, kafamı kaldırmazdım
Hiç bişi olmamış gibi davranırdım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlar hiç herkesin içinde düştünüz mu? Düştüğünüz zaman ilk tepkiniz nasıl olur?
Cevapla