Detayları buraya yazıyorum👇🏼
Hatta yazı yazmayı bile pek beceremiyorum, bi arkadaşım yazacak. Profil de arkadaşımın.
20 yaşındayım, romanım, ailem fakir (çokta değil) ve aşırı baskıcı aileydi. Gözümü açtığımdan bu yana yanlızca çamur içinde küçük ev,8 tane kardeşe bakmak, dövülmek, sövülmek gördüm. Dışarı bile çıkartmıyolardı. En fazla evimizin önüne, fazla öteye gidemezdim. Ve tabiki eğitim de görmedim, anaokul dahi...
Az çok eğitimi olan babaannem az biraz bişeyler öğretti, o da ben 11 yaşımdayken vefat etti zaten.
Çok uzatmayacağım, bi şekilde aileden çıktım, beni evlatlıktan reddettiler.
Arkadaşımın aracılığıyla bunu sormak istiyorum; bu yaştan sonra okulu bitirip, sonrasında üniversiteye girebilirmiyim? Ömrümde kitap bole almadım elime, ondan bundan duydum kitap lafını, böyle bir eşyanın mevcut olduğunu...
Yani üniversite okumak bile olmasa bu yaştan itibaren toplumda iyi bi yer tutabilir miyim?
Fikirlerimi tam ifade edemedim galiba, kusura bakmayın. Vaktinizi aldığım için kusura bakmayınız. Tavsiyelerinizi dinleyeceğim, az-çok işime yarar belki.
Teşekkürler💙
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İnsan en büyük gelisimi eksiğini görerek yapar. Sen de amiyane tabirle eksiğinin bilincindesin bunu yapamayan herşeyi bilen cahil cuheyla insan sayısı oldukça fazla bu konuda kendinle gurur duy sonrasında istediğin herşeyi başarabilirsin sadece hedefini belirle örneğin x olmak istiyorum x için gerekli olan şey y dir ve bu doğrultuda kendine bir çizelge oluştur x için her gün ya da su gün bunu yapacağım su gün şunu yapacağım diye ve ardından buna uyduktan sonra başarı kaçınılmaz olacaktır. Artık eksiklik yaşadığın konunun bilincindesin şimdi harekete geçme zamanı, hadi bakalım
Kültürsüz diye bir şey yok tur
kitap oku.