Kültürsüz, eğitimsiz biriyim ve bu yaşımdan sonra olmak istiyorum, ne önerirsiniz?

Detayları buraya yazıyorum👇🏼

Hatta yazı yazmayı bile pek beceremiyorum, bi arkadaşım yazacak. Profil de arkadaşımın.

20 yaşındayım, romanım, ailem fakir (çokta değil) ve aşırı baskıcı aileydi. Gözümü açtığımdan bu yana yanlızca çamur içinde küçük ev,8 tane kardeşe bakmak, dövülmek, sövülmek gördüm. Dışarı bile çıkartmıyolardı. En fazla evimizin önüne, fazla öteye gidemezdim. Ve tabiki eğitim de görmedim, anaokul dahi...

Az çok eğitimi olan babaannem az biraz bişeyler öğretti, o da ben 11 yaşımdayken vefat etti zaten.

Çok uzatmayacağım, bi şekilde aileden çıktım, beni evlatlıktan reddettiler.

Arkadaşımın aracılığıyla bunu sormak istiyorum; bu yaştan sonra okulu bitirip, sonrasında üniversiteye girebilirmiyim? Ömrümde kitap bole almadım elime, ondan bundan duydum kitap lafını, böyle bir eşyanın mevcut olduğunu...

Yani üniversite okumak bile olmasa bu yaştan itibaren toplumda iyi bi yer tutabilir miyim?

Fikirlerimi tam ifade edemedim galiba, kusura bakmayın. Vaktinizi aldığım için kusura bakmayınız. Tavsiyelerinizi dinleyeceğim, az-çok işime yarar belki.

Teşekkürler💙

Kültürsüz, eğitimsiz biriyim ve bu yaşımdan sonra olmak istiyorum, ne önerirsiniz?
Cevapla