Yalnız insan kaliteli insan mıdır yoksa problemli insan mıdır?

Yalnızlığa itiliyorum sürekli yanlıs yaptığım bir davranışımın da olduğunu düşünmüyorum, öğretmen olursam belki sosyal çevrem geniş olur falan dedim ama hala yalnızım dışarı çıkıp gezebilecegim bir arkadaşım yok, çok bunaldım nerede yanlış yaptığımı bilsem duzelticem kendimi ama bulamıyorum. Gerçekci ve mantıklı eleştiri ve yorumlara ihtiyacim var yardımci olur musunuz?
Yalnız insan kaliteli insan mıdır yoksa problemli insan mıdır?
Yalnız insan kaliteli insan mıdır yoksa problemli insan mıdır?
Cevapla