Çok sıkıcı bir insanım konu açmakta zorlaniyorum? Kendimi nasıl değiştirebilirim?

Çevrem benle muhatap olmak istemiyor haliyle bende biktim yalnız olmaktan hiç arkadaşım çevrem yok sikiciligin çaresi nedir nasıl konu açabilirim?

Çok sıkıcı bir insanım konu açmakta zorlaniyorum? Kendimi nasıl değiştirebilirim?
Cevapla