Valla çiçek alan, güzel sözler söyleyen, gezdiren, bir yerine bir şey olduğu zaman üstüne dusendim. Efendi seviyorum diyen kız arkadaslarimin da p. clerle nasıl mutlu olduğunu görünce kadın cinsini çözmüş oldum 😂
Az kadın sevecen ve erkeğe hak ettiği değeri veriyor. O da yüzde 10 belki ya var ya yok. Onun dışında hepinizde bir aşağılanma egilimi söz konusu
Hayir öyle degil böyle bisey vr sen miymiy durursan seni sevmez biraz çentilmen olman gerek kadinlar sert erkeklerden hoslanir böyle tam bi erkek gibi olcak ama saygili nerde ne yapacani bilmeli
Sen miymiy durursan herseyi kadindan beklersen yürümez tabi
Öyle tabii.. biraz da erkegin bazen kadına zorluk çıkarması lazım. Yani nereye gittin, orada ne işin var gibi biraz alttan alta manipule etmeli ki ilişki yürüsün.
Erkeğin ilişkide kadından üstün olduğunu göstermesi gerekiyor yani.
Etek boyuna falan müdahale etmesi lazım sevdiğini göstermek için.
Ulaştığın erkeğe saygı duymazsın ki. Arasıra seni şüpheye dusurmeli, başka kızlara da bakıyor gibi gozukmeli, güven vermemeli ki kadın ona saygı duysun elde etmeye calissin
Tersten anlamıyorum. Kolay ulaştığın erkeği sevmezsin diyorum, yani kadınlara hak veriyorum, mesela hep gündüz olsa gecenin kıymeti olmaz, biri de sana gelip ara sıra sert olsa arıza çıkarsa ama bazen de çok neseli olsa senin de hoşuna gider çünkü insan beyni farklı olanı seviyor
Maco derken viril erkekler hoşlarına gidiyor kadinlarin fizik tip olarak bile cogu kadin kasli ister boylu poslu ister nasil ki siz erkolar kadini zayif ince zarif istiyorsunuz ayni sekilde bizde iste
Yani öyle tabii. Fizik olarak demedim yani kadin mesela biraz erkekten cekinmeli, erkek baskın olmalı bunu söylüyorum. Arada hiç sürtüşme olmayan ilişki haz vermez.
Zayıf olmalı kadın dediğin de evet. Ama dediğim gibi arasıra kadını erkek doğrudan olmasa dolaylj olarak asagilamali ki iliski yürüsün. "Onu demedim şaka yaptım hayatım" deyip kadında şüphe uyandirmali erkek ki aşk olsun. Öbür türlü her şeyin dümdüz olduğu bir şey ilişki olmaz ki
Ne demek erkek kadini aşağlısın buna katilmiyorum sen böyle yaparsan kadin senin yaninda durmaz sadece üzülür sen tam bi doğulu kafasındasın cok yanlis biliyorusn simdi anliyorum neden hayatinda hic bi kadin yok..
Fiziksel olarak begenilmemek koymuyor bana herkesin tercihi farklıdır. Karakterimi begenmemeleri de
Ama görüştükten sonra mesaj araları çok uzundu. Son görüştüğüm kız 2 saatte bir cevap yaziyordu ama günaydın mesajı da atıyordu. "Bana net ol, hoşuna gitmediyse artık konuşmak istemiyorum de bu daha iyi olur benim için" dedim. "Tanımak isterim tabii ki, işlerim var o yüzden yazamadım" yazmış.
Yersen tabii.
Bunu yazdıktan sonra günlerce belki yazar diye bekledim. Hikayelerimi beğenen biri ama gönderilerimi begenmiyordu. Demek ki yedekteki erkekler görüp kaçacak diye böyle bir taktik yapıyordu.
En sonunda engelledim her yerden.
En azından net olmasını bekliyorum kızların. Ama yedekte tutuyorsunuz. Bari en azından yalan soylemeyin ya. Valla"seni beğenmedim" demek daha az yoruyor, sonra erkekler neden soğuyor diyorsunuz, böyle yaparak hiçbir sağlıklı ilişkiye başlayamazsiniz zaten
Valla çiçek alan, güzel sözler söyleyen, gezdiren, bir yerine bir şey olduğu zaman üstüne dusendim. Efendi seviyorum diyen kız arkadaslarimin da p. clerle nasıl mutlu olduğunu görünce kadın cinsini çözmüş oldum
Herkes erkek aynı degildir. Her kadın da aynı değildir. Şunu artık anlayin ya. Genellemeyin.
Soran
+1 yıl
Her kadında bir kusur mutlaka var. En hanımefendi dediğim kızda bile gizliden bir erkek düşmanlığı var. Kadınların doğasında var bu. Dil ile olmasa da bilincaltinda var bu gerçek
Bunu bize mal edemezsin iste. Yetiştirilme tarzı farklı her çocuğun ailede. O zaman durum başka yöne kayıyor. Niye efendi erkek sevemiyoruz ki anlamış değilim?
Soran
+1 yıl
İnsan ulaştığı şeyin nankörudur. Kadın açısından bakınca kadın da haklı. Yani uğraştığın emek harcadigin, değiştirmek isteyecegin adam senin daha kıymetli olur çünkü emek vermiş olursun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
He as as sonra sevdiğin bir kadın görünce bu ne desin
Artık sevmeyecegim
Simdi kizlar damlar "yhaa ama off hayirr o öyle değil mahmut" demelere
Dediklerine değil yaptıklarına bakıyoruz 🙂
Oscar wilde hiç sevilmemiş diye yorumladım.
Alakasiz
Kadin sevdi güvendi erkeğe çiçek açar
Valla çiçek alan, güzel sözler söyleyen, gezdiren, bir yerine bir şey olduğu zaman üstüne dusendim. Efendi seviyorum diyen kız arkadaslarimin da p. clerle nasıl mutlu olduğunu görünce kadın cinsini çözmüş oldum 😂
Az kadın sevecen ve erkeğe hak ettiği değeri veriyor. O da yüzde 10 belki ya var ya yok. Onun dışında hepinizde bir aşağılanma egilimi söz konusu
Hayir öyle degil böyle bisey vr sen miymiy durursan seni sevmez biraz çentilmen olman gerek kadinlar sert erkeklerden hoslanir böyle tam bi erkek gibi olcak ama saygili nerde ne yapacani bilmeli
Sen miymiy durursan herseyi kadindan beklersen yürümez tabi
Öyle tabii.. biraz da erkegin bazen kadına zorluk çıkarması lazım. Yani nereye gittin, orada ne işin var gibi biraz alttan alta manipule etmeli ki ilişki yürüsün.
Erkeğin ilişkide kadından üstün olduğunu göstermesi gerekiyor yani.
Etek boyuna falan müdahale etmesi lazım sevdiğini göstermek için.
Ulaştığın erkeğe saygı duymazsın ki. Arasıra seni şüpheye dusurmeli, başka kızlara da bakıyor gibi gozukmeli, güven vermemeli ki kadın ona saygı duysun elde etmeye calissin
Sen varya herseyi tersden anliyorsun senin işin zor bu kafayla sen zor bulursun gelen kadinlarida elindenn kaçırırsın ben sana onlarimi dedim
Bu bi gercek kadinlar maco erkeklerden hoslaniyor bir çok kadin böyle ama bazi kadinlarda normal efendi erkeklerdende hoslaniyor
Tersten anlamıyorum. Kolay ulaştığın erkeği sevmezsin diyorum, yani kadınlara hak veriyorum, mesela hep gündüz olsa gecenin kıymeti olmaz, biri de sana gelip ara sıra sert olsa arıza çıkarsa ama bazen de çok neseli olsa senin de hoşuna gider çünkü insan beyni farklı olanı seviyor
Maco derken viril erkekler hoşlarına gidiyor kadinlarin fizik tip olarak bile cogu kadin kasli ister boylu poslu ister nasil ki siz erkolar kadini zayif ince zarif istiyorsunuz ayni sekilde bizde iste
Yani öyle tabii. Fizik olarak demedim yani kadin mesela biraz erkekten cekinmeli, erkek baskın olmalı bunu söylüyorum. Arada hiç sürtüşme olmayan ilişki haz vermez.
Zayıf olmalı kadın dediğin de evet. Ama dediğim gibi arasıra kadını erkek doğrudan olmasa dolaylj olarak asagilamali ki iliski yürüsün. "Onu demedim şaka yaptım hayatım" deyip kadında şüphe uyandirmali erkek ki aşk olsun. Öbür türlü her şeyin dümdüz olduğu bir şey ilişki olmaz ki
Bazi dediklerin seye katilmiyorum
Erkek baskin olmali evet burasi dogru ama kadin erkekden niye cekinsin ne alaka
Ne demek erkek kadini aşağlısın buna katilmiyorum sen böyle yaparsan kadin senin yaninda durmaz sadece üzülür sen tam bi doğulu kafasındasın cok yanlis biliyorusn simdi anliyorum neden hayatinda hic bi kadin yok..
maalesef sen bi kadini nasil mutlu edeceni bilmiyorsun nasil davranmasini gerektini bilmiyorsun
Sen yanlış biliyorsun. Değer vereni sevmiyor kadınlar dışarı çık bak görürsün
Yanlisin var demeki kadin seni sevmiyor onun gönlüne hitap etmiyorsun
Ben kolyesinin renginden tut, buluşmada giydiği elbiseye kadar, instaya attığı resimlere kadar her şeylerini aklımda tutarım.
Çiçek alırım, iltifat ederim. Samimi biriyim de ama yok işte, hiçbir kadın sevmiyor böyle birini
Senin gibi erkolari severler ya da tipin felan geçmiyor kizlar tarafindan
Fiziksel olarak begenilmemek koymuyor bana herkesin tercihi farklıdır. Karakterimi begenmemeleri de
Ama görüştükten sonra mesaj araları çok uzundu. Son görüştüğüm kız 2 saatte bir cevap yaziyordu ama günaydın mesajı da atıyordu. "Bana net ol, hoşuna gitmediyse artık konuşmak istemiyorum de bu daha iyi olur benim için" dedim. "Tanımak isterim tabii ki, işlerim var o yüzden yazamadım" yazmış.
Yersen tabii.
Bunu yazdıktan sonra günlerce belki yazar diye bekledim. Hikayelerimi beğenen biri ama gönderilerimi begenmiyordu. Demek ki yedekteki erkekler görüp kaçacak diye böyle bir taktik yapıyordu.
En sonunda engelledim her yerden.
En azından net olmasını bekliyorum kızların. Ama yedekte tutuyorsunuz. Bari en azından yalan soylemeyin ya. Valla"seni beğenmedim" demek daha az yoruyor, sonra erkekler neden soğuyor diyorsunuz, böyle yaparak hiçbir sağlıklı ilişkiye başlayamazsiniz zaten
Sen k@hpesine denk gelmisin orasi ayri
Her kiz ayni degil genelemeyin
Saçma.
Erkek sevdigi zaman hep ağzına s. ciliyor o yüzden doğru bir söz. Kadınlar duygulariyla hareket eder o duygular da p. clere kayar
Hani seven erkek. Ben göremiyorum?
Valla çiçek alan, güzel sözler söyleyen, gezdiren, bir yerine bir şey olduğu zaman üstüne dusendim. Efendi seviyorum diyen kız arkadaslarimin da p. clerle nasıl mutlu olduğunu görünce kadın cinsini çözmüş oldum
Herkes erkek aynı degildir. Her kadın da aynı değildir. Şunu artık anlayin ya. Genellemeyin.
Her kadında bir kusur mutlaka var. En hanımefendi dediğim kızda bile gizliden bir erkek düşmanlığı var. Kadınların doğasında var bu. Dil ile olmasa da bilincaltinda var bu gerçek
Ha bak bunu doğru dedin işte. Gizliden erkek düşmanlığı harbiden var. Bu da ailedeki baba faktoruyle alakalı olabilir. Sen yine de genelleme olur mu
İşte o nefret olduğu müddetçe efendi aklı başında adam sevemezsiniz. Genellemek doğru
Bunu bize mal edemezsin iste. Yetiştirilme tarzı farklı her çocuğun ailede. O zaman durum başka yöne kayıyor. Niye efendi erkek sevemiyoruz ki anlamış değilim?
İnsan ulaştığı şeyin nankörudur. Kadın açısından bakınca kadın da haklı. Yani uğraştığın emek harcadigin, değiştirmek isteyecegin adam senin daha kıymetli olur çünkü emek vermiş olursun
Kanka o zaman sen de bundan sonra kötü erkek ol ne diyim. Değerin o zaman bilinir belki
Çok doğru.
Çok doğru bir söz