Ay, güneş ve yıldız olsaydınız hangisi olurdunuz ve neden?

Ben 🌛 olurdum hem geceyi seviyorum hem de ay'ı kendime yakın hissediyorum duygusal açıdan. Ay'ı bir dert ortağı gibi görüyorum.
Ay, güneş ve yıldız olsaydınız hangisi olurdunuz ve neden?
Cevapla