Buna da bir başlandı mı, bırakmak mümkün değil 😀Biri beni durdursun 😂

Buna da bir başlandı mı, bırakmak mümkün değil 😀Biri beni durdursun 😂

Kabak çekirdeği yersin yersin bi acısına denk geldin mi hayatın kararır 😂
Seni yalnız yolda bırakmaz heryerde gider ucuzdur canımızın ciğeri ayçekirdeği tabiki 😂
Kabak çekirdeği , bir de şöyle sıcak sıcak oldu mu hiç bırakılmaz :D
Rica ederimmm 🌸
Siyah olan hangisiyse o.. 😄
Tatlı kadar başarısız 🤦♀️😂
Tatlı konusunda sorun sende.. 😅
Sorun tahmin edememende 😀
Senin tuhaf tatlı sevmende.. 😄
Gayet normal bir tatlı sevgim var kabullenmekisin tahmin edemiyorsun 😀
Kendimden tatlısı olmadığı içindir.. 😅
Sghfj 😀
Teşekkür ederim wayss.. 😄
Rica ederimmm 😀
Cevap
13Cevap
Ay çekirdeği seviyorum.
Ben 🌚 çekirdeği daha çok seviyorum :D sen hangisini seviyorsun abla :D
Ay çekirdeği 😀Çiçeği de çok güzel
Evet abla zevklerimiz aynı gördün mü :D güce denge geldi sdfsdfsdfsd
O zaman Barış Episode 11:Çekirdek Savaşlarinı çekelim sdghjkxc 😀
StarWars: Prensesin çekirdek yolu :D sdfsdfsdf
SJHJXJHJ 😂
Bu arada 10 nu sen izledim demistin degil mi nerede izledin
Rogue one sandım on diyince :D sdfsdfsdfsd
Yani Episode 10 diye bir şey yok oyle mi 😥
Maalesef abla :( 9 var ama 10 11 12 de çıkar belki bir kaç yıl sonra
Ümitlendirme beni , zaten 10 var diyerek yeteei kadari ümitlendirmistin 😏 yalniz birakin benii bunu siindirmem gerekiyor sdghjdghjklj 😀
sdfsdfsdf :D bir ara ortak soru soralım mı abla
Olur tabii ki 😀
Kolay oldu bu :D peki konu ne olsun? mesela sevdiğiniz rengi tahmin edelim mi gibi bir şey olsun aklına geliyor mu başka abla
shgfhjk 😀
Renk olabilir şey nasıl karakter tahmini 🤔
Oda güzel o zaman sen sorar mısın şimdi :D dasfsdfsd
Sen sorabilir misin Barış daha popülersin popik olur sorumuz 😀Hangisini sormak istersen eşlik ederim ben 😀
Abla sen kadınsın sana daha çok görüş gelir :D sdf :D
Kadın dedin de sen dün bi trol soru mu sormuştun sdgfhj 😀
Hayır ben değilim o. sahte hesap hakaret falan ediyor sürekli şikayet ediyorum. kim bilmiyorum. uğraşıp duruyorlar işte
Allah Allah ne kadar boş insanlar var
Öyle abla gelişimi tamamlanmamış insan çok
Maalesef Barış 🤷♀️
Kabak çekirdeğini ayıklayamıyorum ya hep kabuğuyla yemek zorunda kalıyorum.
İkisini de severim ama uzun zamandır yemediğimi farkettim 😀
Ben de uzun zamandir yemiyordum bugun kendi şaşkinligimdan yiyorum 😀
Şaşırmadım şaşkınlığımdan diyorum 😀
Kabak çekirdegi aldim. Eve geldim kabak çekirdegi aldim diye uzatirken bir yandan da paketi actim bi baktim ay cekirdegi 😀 ikisini karistiriyorum o sirada demekki ay çekirdegi demisim bu sayede aklimda yokken oturup yerken buldum kendimi 😀 Yani böyle bir şaşkinlii mevcut bugun ben de 😀
Başka şaşkinliklarimda olabiliyor 😀
ay çekirdeği fakir eroini derler çok doğru dudaklarım şişer ama kaseyi elimden bırakamam
Bu tabiri bilmiyordum uzun bir süre bulaşmam artik sdghj 😀
Ay çekirdeği severim de başımın belası sivilceler hemen geliyor onun için az tüketiyorum tüketirsem
Eskiden ay çekirdeği yerdim şimdilerde tuzsuz kabak çekirdeği yiyorum👍🏻
Kabak çekirdeği pekte hoşuma gitmiyor o yüzden ay çekirdeği derim
Ayçekirdeği demeyen de ne biliiiim 🤣
😀
Şu beyaz çekirdekler kadar sevmediğim çok az şey vardır
Çiğdem seviyorum ben. 😂
Havan batsin 😂
Ay çekirdeğinden asla vazgeçemem
Kabak çekirdeği severiz zerk
İkiside iyidir ya hangisi olursa 😌😌
İkisinin de yeri ayrı şimdi karar veremedim
İkisini de sevmem. Karpuz çekirdeği seviyorum.
Kabak çekirdeği ne ya zengin şeysi o
Kabak
Kabak çekirdeği her zaman iyidir
Çiğdem
Hicbiri
Ay çekirdeği
Ay çekirdeği
Kabak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?