Hayatınızdaki insanlardan sıkıldığınız oluyor mu?

Ben yine etrafımda olan insanlardan çok sıkıldım, bir kaç gün kimseye dönüş yapmamaya müsait değilim demeye karar verdim. Hepinizden nefret ediyorum modu yüklendi bana bugün saat tam 21: 41'di 🙄🙄🙄🙄🙄

Hayatınızdaki insanlardan sıkıldığınız oluyor mu?
Cevapla