Hissettiğiniz hisler için hiç kendinizi suçladınız mı?

Ağlarken bile çektiğim acıların ne kadar gereksiz olduğunu düşünüyorum, bir çok neden varken üzülmek için kendime üzülmeyi bile hak görmüyorum. Evet küçük şeylere ağlıyorum asla sorun yapılmayacak şeyleri sorun yapıyorum ama neden? Kimsede sormuyor en acisida kendini anlatıyorsun haykıriyorsun kimse duymuyor duysa bile seni görmemezlikten geliyor..

Hissettiğiniz hisler için hiç kendinizi suçladınız mı?
Cevapla