Kendinizi seviyor musunuz? Kendiniz gibi bir arkadaşınız dostunuz olsun ister miydiniz?

Ben kendime aşığım ya resmen bunu asla egoistlik ve kibre yormayında. Ne bilim kendi esprilerime saatlerce gülüyorum durup durup çok zekisin sen diyip elimi öpüp anlıma koyuyorum (kendimi anlımdan öpemediğim için). Her şeyin en iyisini hakettiğimi düşünüyorumm. Böyle olanlarınız var mı?

Kendinizi seviyor musunuz? Kendiniz gibi bir arkadaşınız dostunuz olsun ister miydiniz?
Cevapla