ben genelde sen dilini tercih etmeyen karşımdakine olabildiğince anlayışlı yaklaşmaya çalışan bir insanım ancak bir tartışmanın ortasında suçsuz yere üzerime gelindiğinde kendimi istediğim gibi ifade edemiyorum sinirden gözlerim doluyor veya üzüntüden boğazım düğümleniyor veya anın adrenaliniyle çok saçma sözcükler dökülüyor ağzımdan. gece yatmadan önce keşke şunu deseymişim keşke şöyle davransaymışım diye pişman oluyorum içime dert oluyor. bu size de oluyor mu veya başka çıkmak için neler yapıyorsunuz?
Kendinizi istediğiniz gibi ifade edemediğinizde ne yapıyorsunuz?
Sinirleniyorum 🙄 sinirden gülüyorum ya bu kadın beni çıldırtacak diyorum 😂 ifade edemediğimizden değil işine geldiği gibi anlıyorlar aşırı sinir bozucu üfff 😏
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
evet ya manipüle etmeye çalışıyorlar her şeyi bal gibi bildikleri halde
ben boğazım düğümlenip yüzümün düşmemesi için savaş verirken gözlerimi yaşlar yakarken bile direnmeye çalışıyorum ya aşırı kötü hissediyorum başkalarının gözü önünde