Kendinizi istediğiniz gibi ifade edemediğinizde ne yapıyorsunuz?

ben genelde sen dilini tercih etmeyen karşımdakine olabildiğince anlayışlı yaklaşmaya çalışan bir insanım ancak bir tartışmanın ortasında suçsuz yere üzerime gelindiğinde kendimi istediğim gibi ifade edemiyorum sinirden gözlerim doluyor veya üzüntüden boğazım düğümleniyor veya anın adrenaliniyle çok saçma sözcükler dökülüyor ağzımdan. gece yatmadan önce keşke şunu deseymişim keşke şöyle davransaymışım diye pişman oluyorum içime dert oluyor. bu size de oluyor mu veya başka çıkmak için neler yapıyorsunuz?
Kendinizi istediğiniz gibi ifade edemediğinizde ne yapıyorsunuz?
Kendinizi istediğiniz gibi ifade edemediğinizde ne yapıyorsunuz?
Cevapla