Dünyada kalan son insan olsaydınız, ilk yapacağınız şey ne olurdu?

Dünyada kalan son insan olsaydınız, ilk yapacağınız şey ne olurdu?

sanırım benden başkası olamayacağı için ben kalan günleirmi huzurlu geçirmeye çalışırdım.. ama yapamazdım sanırım. gerçi pek fark yok şimdi de yalnızım zaten ama o zaman tek fark kalabalık da olmayacak.. yine de hayvanlarla anlaşmanın yolunu bulurdum.. gezerdim I m legend filmi gibi
Zombisiz bir şekilde
Ne güzel işte :D
Unu buğdayı değirmende öğüt hamuru yoğur ekmek üret falan üşenirim ben suyu arıtıcıdan bir şekil halledersin de hazıra alışmışız. Birilerinin üretmediği bir dünyada tek mek yaşayamam😂 açlıktan ölürdüm ben 2 haftada
Cevap
21Cevap
Allahım al canımı intihar etmek günah olmasaydı keşke djsjd açlık grevi başlasın 😃
Açlık grevi inthara girmiyor mu :P artık dağ ile taş ile konuşurdun :P
Yok şey derim :D acıkmadım ki valla dhdjs
dağ taşa mı öyle diyecektin :o üst kat bunu bilmeyecek mi :o
Hiç işte, kendimi kandırıyorum 😀
kafasını şişirecek birini bulamayınca öbür dünyaya sardın değil mi :P
Hee öyle hdjs
öbür tarafta rahat bırak bari insanalrı :o
Onlar beni rahat bıraksın olm
Lan millet seni rahat bırakmis ki dünyada tek sen kalmışsın sen hangi ülkeye çalışıyorsun oğlum 😱
Amerika :D
Belli bunlar hep Amerika'nın oyunları :o
Tabii sen ne sandın 😃
Hep bir oyun peşindesin :P
yok değilim valla kahvemi içiyorum, çalışıyorum haldur huldur
Amerikanın oyunları senin başının altından çıkıyormuş ben de kahvemi içerek çalışıyorum şu an :o
Kıskanç taklitçi 😃
ne kıskancım ne de taklitçi :o filtre kahve candır o. O
Var bi psikopatlık.
Ya sen kaşınıyorsun gene :o
Yioo 😒
Yok yok kaşınıyorsun belli aynada gördüklerini bana söylüyorsun çünkü :o
Yaw he sus yeter ki 😒
sen sus asıl o. O
Olabildiğince zevk aldığım şeyleri yaparım.
Açık alanda araba sürme denemesi benzin kütüphaneye yatak atardım köpek bulurdum kendime son canlı denmediğine göre silah acil yardım tekniklerini öğrenirdim marketlerde tohum bulurdum bitki yetiştirme eczanelere girerdim ilaç kağıtlarını okurdum. Tıbbi aroma bitki yetistiriciliği kitapları güneş ışığı sistemi avmler bolca pil power bnk yalıtım malzemeleri. Psikoloji Eğlenceli ola bilir. Ruh dinginleştirme. Tamamen derin sessizlikte Delirmemek için yani surekli bir şeyler yapardım.
Hayırdır gece yatmadan önce kıyamet senaryolarına mi çalışıyorsun plan bile yapmış 😱
Kiyamet senaryosunu 2020 den beri merak saldı bende ama ilk demişiniz ilk araba dedim yani benim ehliyet varda Turkiye trafiğinden ve psikolojik olarak birine gireceğim diye korktuğum için araba sürüş testine çıkardım vinç tır ögrenmek lazım esasında icine edip gitmişlerdir ben son kişiysem ooo çok iş var hey allahım robotlar vardı onlara ulasmaya çalışırım. Yılın Elon muskı aptal ben anca insanlık sonunda gelişimi bir nebze gösterirdim.
Güzel son model bir araba alıp sürmek lazım motosiklet de olur 🤣
O da olabilir uzaylılara sos çekerim sonra boş bulmuşken ortama çökerler zaten son kaldığım da in cin uzaylı abilerle takılmacalar.
son kişi ben isem Allah in işine karışmak gibi olmasında çok saçma. Bir halt bilmiş gibi bir hayvanin etini kemirirken mölürüm hayatımı israf etmişimtim son insan kalmadan önce zaten ışığa dogri Isik bir mesaj ararken mutlak son bu.
https://youtu.be/Dyi56hjVKiE?si=c1LFTPJxezp62W60
Tirt zorlamıyacağım ben pek bulduğum yerde giderim ben.
tam benim kafadan biri hahaha bu tarz bir şey yazacaktım yorumlara bakayım benim yerime yazmış bende bari beğeneyim ama öyle bir şey olsa benimde yapacağım şeyler bu yazdığınızdan pek farklı olmazdı
Marketin birine girer hoşuma giden tüm içkileri toplar, gün batımını en iyi göreceğim bir yerde ayaklarımı uzatıp müziği açar ve alkol komasına girip ölene kadar devam ederdim galiba🤷♀️ tercih etmediğim yalnızlık beni boğar😑
öyle güzel başladın ki tam benim kafadan dedim sonra bir baktım alkolle intihar etmeye çalışıyormuşsun :o
Ölmeye çalışmıyorum yapacağım başka eylem yok napiim ki🤷♀️
Alkol komasına girip ölene kadar devam ederim dedin :O valla güzel bir ev bulurum manzaralı açarım viskimi açarım müziğimi tercihen blues&jazz sessizliğin keyfini çıkarırım sonra da dünyayı gezerdim :D
Yalnız gezmeyi sevmiyorum😌
yalnız gezmek güzeldir
Değildir
İnsan sosyal bir canlıdır ve kendim veya bir başkası dediğin durumda kalsa muhtemelen bir müddet panik halinde gezer, ne olduğunu anlamaya çalışırdı ve daha sonrada anksiyete krizleri sonucu delirirdi. Dedigim gibi insan sosyal bir canlıdır ve bu denli bir yalnızlığı kaldıramaz.
Sonsuza dek böyle devam edemeyeceğimin korkusu sarardı beni. Sonuçta bir Robert Neville değilim. Depresyon takılırım son ana kadar.
Zombi de mi yok 😀 Kimse yoksa cin çagırırım. Ekşınsız napcam ben yaa.. Bari Kıvançı verin. 😂
Şaka bir yana robotları devreye sokardım. Sıkılırım ya kimse yokken. 😏
Zombilerle mi oynayacaksin 🤣 kıvanç da yok sorry 🤪
Neden ben de bir efsane olmayayım ki 😀😂
Şimdi bana Will Smith I * Legend filmine gönderme yaptığını anlamadığımı sanma zombi dediğin an aklıma film geldi zaten 🤣
Anladıgını anladık tabi ki. O yüzden ordan devam ettim 😀
Hoş o filmin alternatif bir sonu daha vardı 🤔
Evet ölmesi gerekmiyordu, kendini de kurtarabilir di. 🙄
Yalnız orada zombi delikanlıyı da çok takdir ettim. Sevgilisine nasıl sahip çıktı adam adamm. 👍👏👏
Zombi deyip gecmemek lazım 🤪 onların da bir kalbi var 😱
Milleti birbirini boğazlarken hayal edip eğlenirdim 😀
kimse yok neyin hayali :D
Kendi kafama sıkardım. Koskoca yeryüzünde son insan olarak kalmak ürkütücü olurdu.
Ne kadar intihara meyilli insan varmış :o
Öyle bir durumla baş edebilecek insan var mı sence? Bence yoktur. Tek başına ne yapabilirsin ki koskoca dünyada :))
Dünya gezisi her yere gidebilirsin Amerika'ya gitmek biraz sorun olabilir belki
Güzel soru. Bunu ben de önceki yıllarda birkaç defa sormuştum.
Önce olası riskleri hesaplayıp güvende kalmanın yolunu arardım.
Sonra hayvan dostlar edinip çiftçilik ve hayvancılık yapar yaşamımı sürdürürüm.
Eğlenmeye bakardım, ilk yapacağım şey market alışverişi olurdu karnımı doyurur çıkardım, sonrasında zengin kesimin evlerini ziyaret at tabi ki arabalar, yatlar, tekneler eğlenmek var. Takı herşeyin tadını alana kadar.
Dükkanları yağmalardım... hzkshdkdksndb 😂😂😂
Vandalizmin mucidi geldi çekilin yoldan 🤪
Şimdi hapislerde çürüyordun 😱
Ne varsa annelerde var 🤪
Kapiyi bacayı kontrol eder gezegenin kapisini kilitleyip cikis yapardım
SpaceX diyorsun 🤣
Her şeye, her an sahip olabilmek sıkardı beni.. Semaverde çay koyar, sigara yakıp otururdum..
Kimsenjn olmadığına emin olduktan sonra çiplak gezerdim evlere girerdim merketler zaten benim kaydiraklara işerdim neler neler yaw yorma beni bu soru ucu çok açık bi soru bitermi..
Bende dayanamazdım benim insanlara sataşmam gerek insan olmassa kimseye sataşamam eğlence kalmaz ondan dolayı intihar ederdim
İçer içer ölmeyi beklerdim
Güzel manzaralı bir eve çöküp manzaraya karşı içmek güzel olurdu aslında 🤔
Valla ben affetmem 🤣 gider olimposta kamp kurarım daha sonra başka yerlere giderim dünyanın neresine olursa
Abiii neler yapilmaz ki 😄 merak ettigim insanlarin evlerine girer esyalarini karistiri bulmaca cözer gibi hayatlarini cözümlemeye calisirdim.
Sanırım 1 sigara yakar o anlık tadını çıkarırdım 🤷♀️
(batman klarnet editi) sıkıntıdan patlardım herhalde
Kocaman bir çiftlik kurardım. Hayvanlarla yaşardım artık.
İnan hiç fark etmiyor kalabalık içinde son insanım zaten.
Güzel manzaralı bir eve çöker. Kalan günlerimi huzurlu şekilde yaşamaya çalışırdım, tabi gittiği yere kadar 🤪
Tam benim kafadan bir insan :D
Tatlı dükkanına gider birsuru tatlı alır sahile gider telefondan son ses şarkı açip tatlı yerken ağlardim xjbdjxbdnx miss gibi ortam
o nasıl bir ortam beynimde canlandıramadım
istedigim gibi giyinir gezerdim. Tadını çıkarırdım hayatımın doyasıya yaşardım
Bişey söylemiyorsun bari Böyle yapsana bana 🤔🤔🤔bak böyle bu emojiden😊🤔🤔🤔😂😂😂😂😂
Marketlerden sonsuz yiyecek ve içecek alır ölmeyi beklerdim ne yaparsın :)
Yanıma yiyecek içecek alıp güvenli bir yaşam alanı bulmak. Çünkü eminim çok korkunç olurdu.
Yaşayan başka birini arardım ne yapacam. Yalnız kaldığını nerden biliyorsun.
Önce şarkı söylerdim. Çünkü sesim b0k gibi... Sonra da mal mal bağırırdım.
Kesin zamanı geçirebileceğim bir canlı bişey arardım
Rahat rahat yaşardım edebimle de ölürdüm gezerdim merak ettiğim şeyleri yer içerdim
cok korkunc yanimda bi erkek olursa guzel olur
Şükür namazı kılardm oh kurtuldm herkesten
onlar da senin için aynı şeyi söylerlerse peki :o
Iki tarafta mutlu olduguna göre sorun yok
O da doğru 🤔
Şalteri indirirdim
neyin şalterini o. O
Elektrik üreten her şeyin
öyle deme elektrik önemli hacı
Neye lazım?
1 tane erkek verin bari 😂😂
Yok erkek filan 🤣
Olmaz öyle korkarım abi ben.
Beyinden korkacaksın bir tek sen varsın 🤔
Ben geceleri avizeyi cine benzeten kızım. Ohoooo
Aboww o kadar da değildir. Merak etme in cin de kalmaz herkes gidince 😱
Herkes gitti herkestek benmi kalıcam en fazla bi kaç sene oda sınanıcaksam yani o anın tadını çıkarırdım eski anıları hatırlardım o yerlere giderdim gezerdim şarkı vs eğlenmeyi biliyorsun tekde eğlenebilirsin.
gezerdim muhtemelen ahhsja
Nereleri gezerdin
Yalı villa almak porsche mercedes bmw audi wolkswagen her şey yapmak.
Hah işte.. tam Dünya turuna çıkmak için fırsat 😊
Kimse yok.. kesin psikolojim bozulurdu..
arabaları çalardım gezerdim :D
Çalmaya ne gerek al geç 🤣
O topa girme arabayla git yol ustunde otellerde kal 🤣 geze geze gidersin
Ay kahrımdan ölmeyi beklerdim heralde
Markete dalardım
sağlam bir mangal yapardm
Normal stabil devam azrail gelene kadar.
Kendimi öldürürüm ne yapayım kimsesiz bir dünya da
Uyumak bide dünya turuna çıkardım
Yalnız olmanın korkusu sarardı sanırım
İntihar etmek olurdu sanırım
Dua ederdim insanlar olsun diye
İntihar etmek
Tek olduktan sonra ne anlamı var ki 😔😔😔
Keşfe çıkardım
çık bakalım daha görüşünü görmeden like ı almışsın :o
Maşallah diyelim o. O
Keyfini çıkarmak
Bro güzel manzaralı bir ev manzaraya karşı keyif yapmak güzel olurdu alkol ve yemek stoğu yapardım 🤣
Kanka ev neden çık dağ tepesine açık hava missss
Bro kar kış yağmur evcil bir insanım biliyorsun bir tane yata çöker denize açılırim ya balık tutar taze taze onu yapar rakı masamı kurarım 😎
Kanka dünyada ki tek insan olmanın anlamı kalmaz ki öyle 🤔
Olduğu kadar bro 😒
Olmadığı kader 🥹
Canımız sağolsun bro
İntihar ederdim
aa yakıştı mı sana modum :o
ben düşünüyordum da iyi olurdu kafa dinlerdim :o
Ben dinlerim :)))
buyrun benim o :P
Hiç bir şey tek olsam ne olur ki
İsrail’i bombalardım
Kimse yok ki niye bombalıyorsun 🤔
Olsun yıkılsın ülke diye bir şey kalmasın
Neden ben kalmışım cevap arardım.
Kafayı yerdim
Oturup ağlardım 🤭😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?