Güncellemeler
+1 yıl
Hepsi tuhaf bebekleri olsun sevsem deliriyorlar sanki bıçak sapladim
Güncellemeler
+1 yıl
Hepsi kibirli kendilerini övüyorlar sanki tek insan onlar nedense daralıyorum bazılarının yanında.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence sakin ol 😂😂 bırak onlar kaybetsin.. sen düşünme onları
Bütün akrabalarımı eskiciye verip yerine leğen alasım var
Ahahahha😂😂
Ne güldüm 😂😂
Ağzına sağlık
Kan bağı olması dışında hiç bir özelliği olmayan gereksiz birileri Hayatına burnunu sokup hep kıskançlık yaparak egolarını tatmin ederler Uzak kalmak en doğrusu
Çok doğru söyledin
Doğru söylemek bişey ifade etmiyor ki Mikrop gibiler yine seni arayıp buluyorlar Aşı bile faydasız 🤣🤣🤣
😂😂🤣
Bu çiçeğe bayılırım