Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bence plan yapmak çok önemli çünkü plan yapmadan sadece öylesine yaşarsak maalesef düzen olmuyor insanın hayatında ben de öyle yapıyorum zaten.. mutlaka bir plana veya programa göre hareket ediyorum 🌸
Anı yaşamak daha bir güzel. Plan yapmadan çünkü insanoğlu ne zaman öleceğinden habersiz. Her an ölebilecek bir canlı olduğumuz için böyle düşünürsek dünya daha bi iyi olur gibi.