
Kimi. İnsan vardır yüksek bir yerde mevki sahibidir ve kendini övmeye bayılır siz bir ortama girdiğinizde kendinizi tanıtırken kisiliginizimi yoksa isinizimi ön plana çıkarırsınız

Kimi. İnsan vardır yüksek bir yerde mevki sahibidir ve kendini övmeye bayılır siz bir ortama girdiğinizde kendinizi tanıtırken kisiliginizimi yoksa isinizimi ön plana çıkarırsınız
ben hep adımı derim sorular sorulara göre cevap veririm mevki vb şeylerle hava yapanlardan da uzaklaşmayı seçerim.
kasap döner sap döner gün gelir hesap döner demişler.
Adımı bilsinler yeter. Herkes zamanla tanınıyor zaten.
Teşekkür ederim.
Cevap
2Cevap
Kişiliğim ve karakterimi ön plana çıkartırım.. adımın önemi yok
işim sorulursa bunu belirtirim aksi takdirde kişilğim huylarım vs vs
Adım, yaşadığım yer yaptığım iş.
Detayı isteyen öğreniyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar