Siz erkeklerde güzelliğe bakıyorsunuz ama... Unutma güç, yani para erkektedir. Güzele yakışıklı, yakışıklıya güzel gereklidir. Para erkeğin cebinde ne yapsın kızlar? Ekmek aslanın ağzında biz bayanlar fakir fukarayız. Üzgünüm ama öyle...😭😭😭
İslamın güzelliğini, tesettürün mânâsını anlatırdım. Bu konuda diziler çekerdim. Her hizmetçinin baş örtülü ve arapça isimlere sahip olduğu dizilerin yerine; elif kuşağını ve tesettürünü en güzel temsil eden kadınları gösterirdim. Her zaman sevilmek ve sevmek için sevgili olmanın, kendini beğendirmenin gerekmediğini yani hayatta kendine odaklanıp kariyerine ve karakterine baktığında da karşına çok güzel nimetlerin çıktığını anlatırdım. Sokak çocuklarının hayatını, dışarıya atılmış süs hayvanlarını ve karşılaştıkları zorlukları hikayeleştirerek yansıtırdım medyaya.
Kendini beğendirmek zorundasın. Sen hiç pazardan çürük veya ezik sebze-meyve alıp yedin mi? Ben örtünmeye karşıyım. Örtünen kızlar daha çok tecavüze uğruyor. Ben gerçeğim ve erkekleri çok iyi tanıyorum. Bana masal anlatma şimdi.🤣🤣🤣
Çürüğü olmayan, mükemmel sanılan meyve sebzelerin arkasında diğerlerinden daha kötü bir küf vardır her zaman. Evet aldım ve yedim. Hatta bilerek "mükemmel kılığındakileri" tercih etmedim. Çünkü hormonlu ve sahte. Fikrinize katılmıyorum. Tesettür insanları uzaklaştıran ve koruyan bir ayet. Masal dinlemek istiyorsanız çocuk kitaplarına bakın. Ben karşılaşmak istemediğiniz gerçeklerden bahsediyorum.
Bıçak var? Kesebilirsin ki nasıl bir bozukluktan bahsediyoruz? Tamamına yakını çürükse zaten manavda işi ne? Ayrıca örneğin benim yazımla alakası nedir?
Bak ben müslümanlığı yaşamam kimse bana akıl vermesin ben profilimdeki sevdiğim adam için örtünürüm halbuki. Sevdiğim için örtünürüm. Allah için değil Allah zaten akıl vermiş.👍
Akıl vermedim ki fikrimi beyan ettim sadece. Örtünmeyi neden sevdiğiniz için yaparsınız o kısmı anlamadım sadece. Sizden kapanmanızı isterse o istediği için kapanırsınız ama Allah için kapanmazsınız doğru mu anladım?
İnsanların birbirine gizlice düşman oldukları halde ikiyüzlü şekilde hal hatır sormalarını yok ederdim 🍀🗝️
0
0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bir televizyon yıldızı veya yönetmen olsaydınız ilk hangi anlayışı yıkardınız? Ülkemizde hangi algıyı yıkardınız?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
kızlar karaktere bakıyor algısını yıkardım çünkü paraya ve tipe bakarlar
Siz erkeklerde güzelliğe bakıyorsunuz ama... Unutma güç, yani para erkektedir. Güzele yakışıklı, yakışıklıya güzel gereklidir. Para erkeğin cebinde ne yapsın kızlar? Ekmek aslanın ağzında biz bayanlar fakir fukarayız. Üzgünüm ama öyle...😭😭😭
İslamın güzelliğini, tesettürün mânâsını anlatırdım. Bu konuda diziler çekerdim. Her hizmetçinin baş örtülü ve arapça isimlere sahip olduğu dizilerin yerine; elif kuşağını ve tesettürünü en güzel temsil eden kadınları gösterirdim. Her zaman sevilmek ve sevmek için sevgili olmanın, kendini beğendirmenin gerekmediğini yani hayatta kendine odaklanıp kariyerine ve karakterine baktığında da karşına çok güzel nimetlerin çıktığını anlatırdım. Sokak çocuklarının hayatını, dışarıya atılmış süs hayvanlarını ve karşılaştıkları zorlukları hikayeleştirerek yansıtırdım medyaya.
Kendini beğendirmek zorundasın. Sen hiç pazardan çürük veya ezik sebze-meyve alıp yedin mi? Ben örtünmeye karşıyım. Örtünen kızlar daha çok tecavüze uğruyor. Ben gerçeğim ve erkekleri çok iyi tanıyorum. Bana masal anlatma şimdi.🤣🤣🤣
Sihirbaz büyücüler sizi🤣🤣🤣
Çürüğü olmayan, mükemmel sanılan meyve sebzelerin arkasında diğerlerinden daha kötü bir küf vardır her zaman. Evet aldım ve yedim. Hatta bilerek "mükemmel kılığındakileri" tercih etmedim. Çünkü hormonlu ve sahte. Fikrinize katılmıyorum. Tesettür insanları uzaklaştıran ve koruyan bir ayet. Masal dinlemek istiyorsanız çocuk kitaplarına bakın. Ben karşılaşmak istemediğiniz gerçeklerden bahsediyorum.
Doğru konuş şimdi bozuk meyve-sebze yemezsin. Çünkü ağzının tadını bozar ve sonra yiyemezsin.
Bıçak var? Kesebilirsin ki nasıl bir bozukluktan bahsediyoruz? Tamamına yakını çürükse zaten manavda işi ne? Ayrıca örneğin benim yazımla alakası nedir?
Böyle zihniyetle evlenemezsin.
Amacımın evlenmek olduğunu kim söyledi? Birileri sevsin değil zaten derdim. Allah'ı razı etmek ve cenneti kazanmak, kendimi geliştirmek.
Böyle bir yaşam sürdüremezsin. Burası Türkiye ve Araplara kıyasla daha ahlaklı bir toplum.
Komik. Nasıl yaşayacağımı size sormam gerektiğini bilmiyordum. Ön yargılarınızla baş başa bırakıyorum sizi.
Sen bu zihniyetle devam edersen çok üzüleceksin benden sana öneri🌟🌟🌟
Teşekkür ederim, yanlış anladım galiba sizi. İncittiğim için özür dilerim, biraz kabalaştım sanırım.
Bak ben müslümanlığı yaşamam kimse bana akıl vermesin ben profilimdeki sevdiğim adam için örtünürüm halbuki. Sevdiğim için örtünürüm. Allah için değil Allah zaten akıl vermiş.👍
Akıl vermedim ki fikrimi beyan ettim sadece. Örtünmeyi neden sevdiğiniz için yaparsınız o kısmı anlamadım sadece. Sizden kapanmanızı isterse o istediği için kapanırsınız ama Allah için kapanmazsınız doğru mu anladım?
Evet doğru anladın. Profilimdeki adam ona ihanet etmemi istemez. Erkeklerin bana bakmasını istemez. Örtünmek, bana bakma demektir.👍👍
Ama bunu siz demediniz mi? "Ben örtünmeye karşıyım. Örtünen kızlar daha çok tecavüze uğruyor" Kafam karıştı.
Ben sadece eşim ne derse onu yaparım.👍👍
İnsanların birbirine gizlice düşman oldukları halde ikiyüzlü şekilde hal hatır sormalarını yok ederdim 🍀🗝️