
Kendinizi sevin, kendinize değer verin. Sizden bir tane daha yok 🌹🌹🌹Mental açıdan modunuz düşse bile mutlu olmak için o kadar çok nedenleriniz var ki 😊🌹

Kendinizi sevin, kendinize değer verin. Sizden bir tane daha yok 🌹🌹🌹Mental açıdan modunuz düşse bile mutlu olmak için o kadar çok nedenleriniz var ki 😊🌹
ben şu an iyiyim.. teşekkür ederim abla :) ben kendime verdiğim ve herkese verdiğim sözleri tutmaya çalışıyorum zaten birine tutamayacağım sözler vermek istemem
Rica ederim daha iyi olmana sevindim kardeşim 😊
Gerçekte nasılım bilmiyorum, duygusuz hissediyorum kendimi. Beni olduğum halimle bir arkadaşım ve ailem seviyordur. Gerçekte yaşadığımı bunu düşündüğüm zaman hissediyorum. Nefes alıyorum ve verebiliyorum sonuçta. Basarabilecegimi bilsem de bilmesem de aklımda olan her şeyi yapıyorum. Kaygilarimin çözümü beynimde. Düşüncelerimi düzeltebilirim o güç içimde var illaki. En son dün yeni bir şey denedim benim için. Soğan halkası hiç yememistim onu denedim kfjfksks. Işığımı tek ben yukseltebilirim. Kimse bu hayatta her daim yok, kendi kendimi iyilestirebilirim her şeyde eğer istersem ve cabalarsam
Yeni tadlar denemek güzeldir:) biliyorsun bazı zamanlar geçirdin ve toparlanma sürecin yine de çok güzel 😊
Evet pek beğenmedim ama denemiş oldum 😁, teşekkür ederim. İnsan ister istemez bazı şeylerin farkına varabiliyor geç de olsa. Kendimden başka kimse olmadığının farkına vardım yardım edebilecek olan. Ondan dolayı böyle bir toparlanma sürecine girdim.
Gerçekten çok iyiyim. Bu gün farklı bir şey yaptım…
Gözlerimi kapattım evli olduğumu, 2 çocuğum olduğumu düşündüm ve yüzümün kendince güldüğünü fark ettim
Az önce yorgun ve endişeliydim. Şimdi huzurla ve sevgiyle doluyum. İnsanı gördüğü bir tebessüm ve fark ettiği ufak bir detay bile komple değiştirebiliyormuş.
Bu güzel detaylar daim olsun 😊🌹
teşekkürler, inşallah
Cevap
9Cevap
Iyi olmaya çalışıyorum sen nasılsın? Sorularina ikidir denk geliyorum ve okudukca iyi hissediyorum bunun için takip etcem. Kendime verdigim sözleri yarı yariya tuttum.
Biraz alerjik gribin yorgunluğu olsa bile buna da şükür. Güzel sözlerin için teşekkür ederim 😊ne güzel kendine verdiğin sözleri yarı yarıya olsa bile tamamlaman 🌹
Ben de gripten muzdaribim alerjik mi bilmiyorum ama gecmedi burnumdan nefes almayi özledim
Kendini sevmek zor iş.
Prensip edindiklerim dışında kendime verdiğim sözleri erteliyorum genelde
Kendinle barışık olursan kendini de sevebilirsin dolayısıyla basit bir şey 😊
Barışık değilim sanırım 😊
En kısa sürede barışık olmanız dileğiyle 😊
İnşallah
Ilişkiler konusunda kendime söz vermiştim son ilişkimde her şey beter ettim yani bundan sonra umarım tutarım
Beter ettim derken? Umarım bundan sonra her şey senin için güzel olur 😊
Hata yaparak insan bazu şeylerin farkına varar😊
😊😊
Şükür gayet iyiyim. Verdiğim sözleri tutmaya çalışıyorum
Sözler konusunda başarılar dilerim 😊
Samimi olmak gerekirse çok iyi değilim
Neden arkadaşım
Sen bunları aşabilecek kapasitedesin inanıyorum
Mutluyum halimden, daha iyi günlerim olacak inşallah. Bu arada teşekkür ederim ablam 💙🌹😇🥰
Başkalarını mutlu etmekten kendimize zaman bulamadık ki.
İyiyim siz nasılsınız
Bugün de iyiyim şükür. Teşekkür ederim 😊
Ben galiba tutamadım hocam 🤔
Birkaç tanesini fazlasıyla gerçekleştirdin arkadaşım 😊
Eyvallah hocam , gerçekleştirdiklerim yeter zaten 😊
Daha diğer başarılarına inşallah arkadaşım 😊
Herkesin hocam çok sağ ol 🙏 😊
Ortalardayım :)
O konuda çok iyim. Manevi olarak rahatım
Şükür 😊🌹
%90 oranında tuttum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?