Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Hayır katılmıyorum.. ben zıt fikirli insan ile 1 dakika anlaşamam :D sjsjsj tabi ki hangi konuda zıt olduğu da önemli yoksa dini veya siyaset düşüncesi ya da diğer konularda zıt bile olsa sorun olmaz saygı olduktan sonra.
Evett kesinlikle katılıyorum. Hatta arkadaşım direkt yüzüme bunu sormuştu. Sen çok ciddisin nasıl arkadaşların bu kadar çocuksu ve heyecanlı kişiler olabiliyor demişti. Bunun cevabının şu olduğunu düşünüyorum. Eksik yanlarımızla birbirimizi tamamlıyoruz belki de bu yüzden iyi anlaşabiliyoruz.
Jdjd bir kere alkol almıştık bir konu üzerinde o kadar tartıştık ki Insanın kendi kararları mı yoksa büyüdüğü çevre aile ortamına göre mi şekillenir vs. Gibi çok detaya girmiştik Senelerce ara ara konusu açılırdı yine tartışırdık jdnfn 4 5 li konseyimiz kurulurdu sjfjfjf