Benzeriniz mi yoksa zıt karakterler mi sizi daha çok çekiyor?

Bir video görmüştüm şuna benzer bir cümle söylüyordu; "Benzerinizden hoşlanıyorsanız aslında siz kendinizi seviyorsunuz, insan aslında kendine zıt ve farklı birini severse gerçekten bir başkasını sevmiş olur diyordu." Katılıyor musunuz bu söze? Ay inanılmaz bakış açımı değiştirdi bu söz benim. Yorumlarınızı merak ettim🤓
Benzeriniz mi yoksa zıt karakterler mi sizi daha çok çekiyor?
Cevapla