Bir şeyi kafamda istemsizce canlandırıyorum ve o canlandırdığım şey oluyor. Bu herkeste olan bir şey mi?

ben böyle olacak bişeyi kafamda istemsizce canlandırıyorum ve o canlandırdıgım sey oluyo mesela bi arkadasım var onun önünde oturuyordum sacımı arkadan baglamıstım bi anda kafamın icinde tokamı cıkarttıgı canlandı bunu dusundukten 10 saniye sonra falan sacımı cozdu sadece bu degil bunun gibi birkac kez daha boyle birsey yasadım bu hislerimin cok kuvvetli oldugu anlamına mı geliyor yoksa bu herkeste olan birşeymi
Bir şeyi kafamda istemsizce canlandırıyorum ve o canlandırdığım şey oluyor. Bu herkeste olan bir şey mi?
Cevapla