
Eskiden mübtelası olduğun şimdilerde haz etmediğin neler var?

Eskiden mübtelası olduğun şimdilerde haz etmediğin neler var?
Nefret etmek değil de kadınlara ve insanlara karşı soğudum yalnızlık daha çok hoşuma gidiyor kendi halime takılmak ya da kendi halime olmak kendimi daha özgür hissediyorum
Evliyken eşimden ve kaynanamdan çok fazla piskolojik baskı gördüm tabiki beni sevdiklerini düşündüğüm için art bir niyetlerinin olacağı aklımın ucundan bile geçmedi
(Devamı Aşağıda)
24 saat takipteydim sürekli eski eşim arayıp nerdesin ne yapıyorsun diye sorup sıkıştırırdı annesi de aynı şekilde neredesiniz yarın sabah gelin bu bu işler var derdi hiç sormaz dı acaba bizim de bir işimiz bir planımız var mı
Sonra çocuğumuz doğmak üzereyken kaynanam anneme babama ve aileme küsüp birdaha onlarla iletişim kurmamam için yeniden baskı yapmaya başladı piskolojik çöküntüye uğrattı
Sonra eşimle ayrıldık ama sözde iletişime devam edecektik bir kavga veya geçimsizlik yoktu aramızda
Çocuk doğmadan önce ayrıldık 5 gün sonra çocuk doğdu ve 3 4 yıldır da çocuğumu hiç göstermediler
Mahkeme veya dava gibi şeylere başvurmadım çünkü kız eşim olmuş kaynanam annem olmuş onları mahkemeye vermek insanlık onuruna yakışmaz rızaları olmadıkça çocuğu görmenin de anlamı olmaz önemli olan taraflı olarak herkesin rızası olması
Ama onların rızası olmadığı gibi eski eşim yeniden evliliğe devam etmeyi kabul etmedi burada kaynanamın baskısı tahminim %99 kız da hiçbirşekilde benimle yeniden iletişim kurmadı numarasını değiştirdi ve Kaynana başkası ile evlendirdi
Şimdi farklı biri ile farklı bir düzen kurdu hattından memnun olduğunu duydum eşi memur olmuş ve Hatay a gitmişler ayrıca eski eşimi ve çocuğu çok seviyormuş Allah mesud etsin Herkes mutlu ve mesud olduğu yerde huzurlu olur 😇
Böyle böyle bir de kaynanam çok büyü yaptırmış ayrılmamız için 5 defa uğraşmıştı ayrılmayınca büyü ile kökten çözdü
Sonra yeniden evlenmemem için kısmetimi kapatmış işlerimin kötü gitmesi için büyü yaptırmış vs vs o yaptırıyor ben çözdürüyorum oba zengin oluyor halbuki mutlu mesud devam etseydik de onun ağı büyüye harcadığı benim de çözdürmek için harcadığım para ile gezip tozsak yesek içsek kendimize harcasaydık
Olan oldu bitti belki de kısmetimi kapattığı için kadınlara karşı eski güvenim yok ayrı bir endişe ve şüphe ile yaklaşıyorum eskiden kadın diye g🙈tüm düşerken şimdi pek umrumda değil böyle daha iyi özgür olmak daha güzel
Hiç bişey
Cevap
9Cevap
Her şey var diyebilirim.. bir tek sigaram kaldı sigara halka seviyorum ondan da umarım nefret etmeye başlamam
Ben bağımlı oldum mu tam olurum gadası. Öyle hemen herşeyden vazgeçmeyi sevmiyorum
Nefret ettiğim bir şey yok ama eskiden heyecanla gittiğim yerlere şimdi elimi tellerde sürükleyerek gidiyorum.
Seksting.. Ne zaman yapayım desem bi gülme geliyor ahahha
😄😄
+ şimdi ne yapıyorsun?
- çıkardım koyacağım yeri arıyorum
+ abim geldi bye
- abine de koyacağım
😂😂🤣🤣
Bazı şeyler..
Elma aromalı votka
Insanlar
Çocukluk aşkı olur
Mentollü sigara
Çevremde çok insan olması…
Eski sevgilim
Söylemim
İrmik helvası
Çocukken oyun oynardım.
Eski sevgilim
Televizyon izlemek
Midye
kendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?