Ne kadar kötü olursan ol biri sorduğumda "İYİYİM" diyorsun, neden ne hissettiğini söylemiyorsun. Sizde böyle hissettiniz mi?

Kalbim kırık, iyi rol yaparım hiç kimse anlamaz benim kötü olduğumu ben belli etmediğim sürece, sevdiklerim birer birer bırakıyor, Biri sarılsa saatlerce ağlarım ama yine de biri sorduğunda iyiyim demek dünyadaki en kötü duygu bence... 🖤 🥀

Ne kadar kötü olursan ol biri sorduğumda İYİYİM diyorsun, neden ne hissettiğini söylemiyorsun. Sizde böyle hissettiniz mi?
Ne kadar kötü olursan ol biri sorduğumda "İYİYİM" diyorsun, neden ne hissettiğini söylemiyorsun. Sizde böyle hissettiniz mi?
Cevapla