Kalbim kırık, iyi rol yaparım hiç kimse anlamaz benim kötü olduğumu ben belli etmediğim sürece, sevdiklerim birer birer bırakıyor, Biri sarılsa saatlerce ağlarım ama yine de biri sorduğunda iyiyim demek dünyadaki en kötü duygu bence... 🖤 🥀

Kalbim kırık, iyi rol yaparım hiç kimse anlamaz benim kötü olduğumu ben belli etmediğim sürece, sevdiklerim birer birer bırakıyor, Biri sarılsa saatlerce ağlarım ama yine de biri sorduğunda iyiyim demek dünyadaki en kötü duygu bence... 🖤 🥀

İyiysem iyiyim derim, kötü hissediyorsam da belli ederim. Oturup kimseye derdimi anlatmam ama keyifsiz olduğumu hissettiririm. Duygularımı maskelemeyi sevmiyorum.
Hımmmmmmm anladım teşekkürler 🖤
Neyse ki hayatımda bir tane dostum var O kötü olduğumu söylemesem bile anlıyor dibimdeki insanlar anlamasa da. Umarım sizin de hayatınızda böyle insan olur.
Ne güzel. İnşallah 🖤🥀
Cevap
5Cevap
bende her zaman öyle derim. çünkü köyüyüm desem de kimse takımıyor umursamıyor
Anladım teşekkürler 🖤🥀
Sakın ağlama üzme kendini değmez hiç bir şey için Sakın üzme kendini senin için endişelenen üzülen var bunu unutma
Tamam. Kim benim için üzülür ki ben kimim ki hiç hiç bir şeyim🖤🥀
Bilmiyorum... 🖤🥀
Varımm
Ne olsun istiyorsun kendine özel bir dünyan olmasın mı
Bilmem 🖤🥀
Fotoğraf baya anlamlı geldi🥺. Cevabına gelirsek çünkü kimse anlamaz.
Anladım. Teşekkürler
Aynen öyle valla
Hımmmmmmm anladım teşekkürler
Rica ederimmm 🤗 ben genelde idare eder diyorum ya
Sen çok mu yalnızsın
Hımmmmmmm anladım yok yalnız değilim keşke olsam
Nasıl ya niye kim yalnız kalmak ister
Ben yalnızım bence çok kötü birşt
Hımmmmmmm ben yalnız kalmak isterim hımmmmmmm bilmem ben seviyorum yalnız kalmayı 🖤
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?