Selams
kurban olduğum Allah beni karaktersizlerle sınama, olan sinirlerime oluyor

#sosyetic
Selams
kurban olduğum Allah beni karaktersizlerle sınama, olan sinirlerime oluyor

#sosyetic
Evet çok oldu maalesef.. yani hem hayata karşı hem de insanlara karşı.. ama en çok da insanlara karşı o kadar çok yüzsüzler ki o kadar çok karaktersizler ve yalancılar ki.. başta iyi olup sonra kötü oluyorlar yalan söylüyorlar.. verdiğimiz değeri hiç sayıyorlar.. en kötüsü de zamanımızı çalıyorlar işte bu tür insanlara ben hesap sormak isterdim kesinlikle.. ama maalesef her istediğim olmuyor.
Yok olmadı. Ben sorarım mutlaka. İçimde tutamam. Agresif bir insanım. Sakin görünürüm ama damarım atarsa da adamın aklını alırım. Burada fazlasıyla ucuz insanlar var. Ben hiçbirini zerre kadar umursamıyorum. Norm Ender abimizin de dediği gibi.
Dalgamı geçerim her birinizle, küsecekseniz hiç zorlamayalım
Nefretinizi paraya dönüştürdüm, ağlayacaksanız oynamayalım
Gümbür gümbür narcoz geliyor 😃
Özellikle ticaret hayatımda çok sık yaşıyorum.
Sabır güzel bir erdem insan için. Ve ben çok sabırlıyım. Bazen hiçbir şey yapmaya gerek kalmadan buluyorlar belalarını. Ve bu durum ilahi adalete inanmak gerektiğini doğruluyor.
Çok sıkıp kasmamak gerek kendini.
Sordum sorduğu ile kaldım karşıda ki akılsız ya da bilinçsiz bu yüzden sormaktan vazgeçtim. İnsanlar sizi anlamıyor anlamıyorlar. Bu yüzden onların stilinde cevap veriyorum. O an yapılana tepki vermek ya da uygun vakti beklemek daha iyi geliyor bana. İçimde kaldıkça o kişiyi mecazı anlamda parçalamak istersiniz o hissi geliyor.
Cevap
23Cevap
Hesap sormak istersem sorarım içimde hiçbir şey kalamaz ne var ne yok dökerim.
Neydi o? Allah'ın bahşettiği nefesi boş yere harcamayalım mıydı? 😂
Hesap sormaya bile değmeyecek insanlar var, tükürdüklerini yalayanlar. Hesap sorarak zaman harcamaya bile değmezler...
Ama sorsak ak koyun kara koyun ayırt edebilmez miyiz
Yok hepsi ak gibi görünüyor 😂
Ahahah :D karalarla birlikte yakalım hepsini
Yandıkça çoğalmasınlar 😂
Sanmam 😅 eksiliyorlar
Şu an aynen bu durumdayım artık konuşmak dahi gelmiyor içimden.
Kim sıktıysa canını sıkalım canını 🤨
Tamam tam tobarlamaya başlamıştım silahlarımı 😃
Anlaştık 🤝🫡
Olmadı hiç, sormak istediğimde bal gibi sordum jdjdjdj
Engeller hddj
Engelleyemez beni kimse jdjejdjd
İllede sorarım ben soracağımı diyorsun 😬
Tabiii ki gerekirse mahallesini molotofla yakar dışarı çıkartır yine sorarım jdjdjxjd
Adres veriyorum oraya git molotof at shdjs
Hemen ver hemen jxndnx
🫠 yok bebişim ya
Kıyamadın mı jxkdjd
Sana kıyamadım 😃
Heee bende molotoflanacak olan erkoya kıyamadın sandım jdjdjdj
Yok ona da kıyamam belki bilemedim şimdi 😃
Aman kıyamayın siz onlar size kıysın ama 😒😒
😒😒 piüüüh kahrolsun
Kahrolsun erkolar kahrolsun erkolar jxjdjxmdmd
İki trilliçe 😅
Bir tabak 🤣
Bir yatak 😃 iki kraliçe hddj
Garibanın ağzına bi parmak bal veriyorsun, gariban sanıyo ki arkasından 2 kavanoz gelicek ama yokkkk jxjdjdjdkd
😃😃 sus kız
Yine tavlayamadık ühü ühüüü jdjdjdkdjd
🥹 deme öyle djjsks
Gel bambimin ikinci kraliçesi ol o zamann jxjdjdjdjd
Aaa benim de bambim var 😃
Hangimiz hangimizin bambisinin kraliçesi olucazzz jfmdmxmd
ahahah biosalt koş gel 😅
Kimseye hesap masap soramam kimse de bana soramaz. İkisine de mahal vermem.
Masap sorasım geldi dshaj
Karar veremedim henüz 😅
Tabii ya 🧐
Olmuştu ya. Ama tutarım kendimi içim barut olsa da. Bir yere kadar sabırlıyım. 😄
Hayran kaldım bu huyuna, ben tutamıyorum
Umursadığım belli olmasın diye çok yaparım bunu 😂
Aferin sana djsj
Bence sen de yapabilirsin göründüğü kadar zor değil 😄
Mecburum :D hesap sorasım var ama soramıyorum djdj
😂 yaparsınnn
Evet, biliyordu kanlı ter dökecek kaçtı soramadım 🤣🤣🤣
Kaçtı mı 🥹
Evet 😀 Geldiğinde sorulur o hesap. Yarına kalır yanına kalmaz 😅
Geldiğinde sor 😊
Tam bir Müge Anlı gibi detaylı, kanıtlı ve ard arda sormak istediğim zamanlar oldu.
hahah aynen :D
Olmadı dersem yalan söylerim hesap sormak isteyipte cool görüntümü bozmak istemediğim çok olmuştur ama öğrenmek istediğim ne varsa bir şekilde hep önüme gelir
Sordum ama karşı taraftan cevap gelmedi. Bende onu Allah'a havale ettim. Kendisinden çıksın ondan çıkamazsa çoluğundan çocuğundan çıksın dedim kendimce.
Bazı muallak olaylarda hesap demiyelimde açıklık şeffaflık istiyor insan
Hesap sormamı gerektirecek olaylardan ve kişilerden elimden geldiğince uzak kalmaya çalışıyorum. Hesap soracak olursam da mahkeme salonlarını aratmam bunu biliyorum 🙂
Oldu ama hanimefendiliği elden de bırakamıyorum 🙉
Bırak canım bıraaak shsj
Hayır olmadı. Bu tarz durumları pek içinde yaşayan insanlardan değilim, olamam. Düşündüğüm, hissettiğim bir şeyler olduğunda yansıtırım mutlaka.
Bazen oldu ama sabrım beni hep tuttu.
Yapma dedi ebem hep. Tam yapacağım zaman terlikle yanaşırdı dövmeye. 😅
Karaktersiz insana hesap sormak vakit kaybıdır. Delete yapmayı uygun görüyorum.
Oldu, hatta öyle bir oldu ki ara ara bir hesap sorasım geliyor…
Mesleğim gereği zaten hep soruyorum ve yoruluyorumda artık
Bütün memelilere hesap sorasım var ama soramıyorum :/// asdjdk
Oluyor tabii ki ama benim hesap sormalarımın bir anlamı vardır o yüzden herkese nasip olmaz.
Hesap kapandıysa bi kere hesap sorcam diye uğraşmam daha
Kediye "psssstt" desem noloyo yo vovovo yapan tipler türüyor, soruyorum "Et yiyor musun" diye "Yiyorum" diyorlar. Eeeee? Hangi hakla hayvanseverlik iddia ediyorsun deyince de ikileyerek gidiyorlar.
Bence bu kez sınamıyor merak etme 😃
Öyle mi dersin 😅
Umutsuz bir belki 😬
değil değil inan bana 😅
Ya nasippp :D var mı
Zor dimi ya 🙄
O kadar kolay değil diyen biri inanıyor mudur, inanmıyor mudur?
😕 piüüüh inancını kıranlara.
Sürüm sürüm sürünsün 🙄
Önyargılı olmak ne kadar kötü bir şey 😕
O zaman sürünsün djsk
😃🤝
Bazen oluyor ama üşeniyorum
Neyse ki üşendiğinden soramıyorsun 😕
Bozulmasın hiç, değmiyor zaten 😅
Onu da yaşadık güzel kardeşim 😇 soramadım
Oldu soramadığım için delirdim 🥲
Evet... Yüzlerce kez...
Olmuştur
olmadı dersem yalan söylemiş olurum
Olmadı. Ödeşmeyi severim ben.
Açık sözlü birisiyim lafımı esirgemem yeri gelince
Ben her türlü hesap sorulacak ise sorarım
Çok oldu ama işte yüzsüzler maalesef.
Olmaz olur mu jdjf
Napıyon olunca
Canım sıkılıyo ne olsun modum düşüyor
shjaja ya bırakkkk
Ne yapacam başka jdnff
ya sabır çekecen dhdj
Taam onlar olur zaten tuzu biberi djnf
He tamam
1 çekersin 2 çekersin zaten şanslıysa 3 olur da 4 olmuyo djfjf
Olur olur 😬
Senin sabırın maşallahı var o zaman djfjf
Olmamasının maşallahı var djdj
Sjfjjf tü tü maşallah
Tükürme shsj faydası yoktur 😃
Jdfjfj dur siliyim
Hesap sorup, hesabını kestiğim oldu..
Senden 🤣
Hesaplaşak
Raund başlasın
Sor
Neden bu kadar güzelsin sordum hesabı 🤣
Passs 🙄
Aa 😒
☹️☹️
Hayır olmadı hiç
Hep sordum hesap.
Olmadı
Oldu
Oldu.
Oldu
Hesap sormam alırım
olmadı
Olmuştu eskiden sjhs
Hayır olmafi
Evet
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?