Hem dertleşmek istemek hem de anlatmanın zor gelmesi?

sadece ağlamak istiyorum. ama birileri derdimi anlasın da istiyorum, birilerine anlatmaktan yoruldum.
buradaki erkeklerin istekli mesajlarından, yoruldum.
histerik olmaktan yoruldum. hiç kız arkadaşımın olmamasından, yoruldum.

only negative vibes bu yazı hayatıma hiç de yakışmıyor hem
Hem dertleşmek istemek hem de anlatmanın zor gelmesi?
Cevapla