Üniversiteye yeni başladım ve anında dışlandım. Ne yapmalıyım?

Merhaba, ben bu ay yeni bir üniversiteye başladım (yatay geçiş’le). 2’ci sınıfım kendi bölümümden 7 kişilik bir grupla ilk hafta tanıştım. İlk takılmamda sohbet iyiyken birden bire gözlerime bişey oldu. Ben şeffaf lens kullanıyorum. Gözlerim yandı resmen yaş geldi deli gibi konuşmayı grupla yarıda kestim lavaboya gittim. Çok garipti gözlerim lavaboya gelir gelmez iyileşti yanması geçti. Sonra derse gittim. İkinci buluşmamdada bu grupla sohbet ederken ben oturduğumuz kafenin videosunu çektim. Ve bu videoyuyu whatsaap ve instagramda paylaştım. Aradan 3-4 saat sonra gruptan biri videoyuyu silmemi istedi. Bu videoda kendisinin göründüğünü ve rahatsız olduğunu söyledi ve haber vermeden çektiğimi söyledi. Bende tamam dedim ve videoyuyu sildim. Bu hafta o grupla aynı derse girdik ve beni görmemezlikten geldiler. Ve bu gruptan bir çocukla yemek yerken benim paylaştığım videoyuyu konuştuklarını ve rahatsız olduğunu söyledi. Bence bi daha video paylaşma dedi. Biz yakınız. Seni tanımıyoruz dedi. Sonra benimle alakalı sorular sordu. Ailemden tutun özel hayatıma kadar soru sormaya başladı. Staj yaptığım yere nasıl girdiğimi sordu. Sonra bana ben senin cv çıkardım canım dedi. Sonra bu çocukla kütüphaneye gittik. Ben ders çalışıcam deyip bu çocuğun yanından ayrıldım. Çocuk 5 dk yanıma geldi ve gitti. Resmen gitmesine o kadar sevindim ki çünkü enerjim düşmüştü. Gitsin diye çocuğa bakıyordum. Sizin bu olayla ilgili düşünceniz nedir? Açıkçası beni tanımadan 2 gün yargılandıklarını düşünüyorum.

Üniversiteye yeni başladım ve anında dışlandım. Ne yapmalıyım?
Cevapla