
Issız ve karanlık bir yolda yürümekten korkar mısınız yanınızda biri olsun ister misiniz ürker misiniz veya rahatsız olmadan ilerler misiniz?

Issız ve karanlık bir yolda yürümekten korkar mısınız yanınızda biri olsun ister misiniz ürker misiniz veya rahatsız olmadan ilerler misiniz?
Ben severim ıssız ve karanlık yolları.. aşırı sakinlik veriyor.. bir de yürürken de sigara yakıyorum bazen de yerimi herkes duyabilsin diye şarkı da açıyorum. ki bela varsa bile çıksın karşıma sdfsdfs :D
Korku.
Yürüyorum ben sık sık 🤣
🤣🤣 alışmak sevmekten daha zor geliyor
ahah alışırsın yavrum bi tane kelebek al gelene sapla 🤣🤣
Adını sevdim bu yüzden alıcam🤣
Teşekkürler yavrum 🖤
❤❤bebeğimm
Cevap
21Cevap
Univ dönemi Asyayi yuruyerek otostop cekerek ve belirli yerlerde at satin alarak gectim. Cok karanlikta dag bayir gezdim. Korkmadim.
Karanlık bir yoldan neden korkasınki sana orada zarar verecek kimse yok o yolda yürüyen tek deli benken
mecbur kalmadığım sürece asla da yürümem tek başıma
Kırsal alanda saldırgan köpek çıkar diye biraz urkerim. Şehirde korkmam
Sakinlik veriyor. Daha fazla yapmam gerekenleri, planları düşünüyorum
Zifiri karanlıksa zaten göremediğim için yavaş yürürüm ama yürürüm yani😂😂 sıkıntı olmaz
Evet ne çıkacağını bilmiyorsun sonuçta tıpkı hayat gibi
Simsiyah gecenin koynundayim yapayalnız yollarda
Ayy ben korkarm
İster istemez ürpetir insanı
Kamera yoksa hasımlarla karşılaşmak
tecavüze uğrayacakmış gibi
Neredeyse her akşam yürüyorum jsjsns
Hiç umurumda olmaz yürür geçerim
kalbim hızlı atıyor istemsiz korkuyorum
hiç bir şey hissettirmez yürür giderim
Birazdan katledileceğimi
Müzik de varsa huzur verir bana
Hüzün
Korkarım ya
Rahatsız hissederim. Tehlikede ve güçsüz
Hiçbir şey
Korku
Huzur verir
Ozgurluk
Korku
Huzur verebilir
Hiçbir şet
Cırcır böceklerini hissederim
Rahatsız olmuyorum.
Korku endise
korku
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?