Arkanıza baktığınızda hangisini daha çok görüyorsunuz güzel anıları mı yoksa hayal kırıklıklarını mı?

Arkanıza baktığınızda hangisini daha çok görüyorsunuz güzel anıları mı yoksa hayal kırıklıklarını mı?

Ben arkama baktığım zaman sadece kötü anıları görüyorum.. sadece hayal kırıklıkları ve denemeye rağmen de başarısız bir hayat görüyorum sadece. ama hiç takmıyorum çünkü geçmişi düzeltemeyeceğime sadece geleceğime odaklanıyorum ben her. zaman.. geçer derim.. bunlarda..
Güzel anılar da biriktirdim fakat çoğunlukla hayal kırıklıkları ile dolu bir geçmişim var. Ben yaşanmış, bitmiş gitmiş şeyler üzerine üzülmüyorum. Şu an ve sonrası önemli benim için. Geçmişte ne kadar çok hayal kırıklıkları yaşadıysam, bundan sonrası için de bir o kadar güzel anılar biriktireyim istiyorum...
arkana bakarak yürürsen illa ki tökezlersin ne geçmişin pişmanlığını ne de geleceğin kaygısını yaşamaktansa şu ana odaklanmak bana göre en doğrusu çünkü iki durumda da anı kaçırıyorsun
Kaçırdıklarım kazandıklarıma değecekse mesele yok...
Beyin kötü anıları hatırlamak üzere kurulmus bir program
Bunu bilincaltı hayati güvenligi sağlamak icin yapar
Insanlar bu yüzden gecmisle bağlarını kesemezler
İnsan doğrulardan değil yanlışlardan bir şey öğrenir o yüzden kötüleri hatırlaması normal ☺️
Düşünsem güzel anılar derim ama bir çırpıda film şeridi gibi geçince aklımdan; genel anlamda olumsuzluk, pişmanlık, hayal kırıklıkları derim.. Hoş olmayan şeyler daha unutulmaz oluyor maalesef..
Cevap
5Cevap
Hayal kırıklıkları da var elbette, ama ben güzellikleri görmeyi tercih ederim.
Güzel anılar tabi ki ve biriktirmeye de devam
inşallah böyle devam eder hanımefendi
Bilmukabele beyefendi
Şu bir yılı çıkarsam hayal kırıklığı yok oluyor. Bir yılı atlayıp bakabiliyor muyuz 😂
Bu yılı çıkarayım su yılı çıkarayım derken yıl kalmayacak 😱
Hayal kırıklıkları çok daha fazla , boşa geçmiş 5 sene , üstüne sinir stres , kötü iliskiler , üstüne sevdigniz kizdan ayrılma , saçma sapan çarpık ilişkiler. Siyasi toplumsal sıkıntılar..
Güzel anılarım 🙂 Kötü anılarım icinde o an üzmüş kafa yormuşumdur ama o da bana gerçekten bir hayat görüşü kazandırdı diyebilirim
Güzellikler daha çabuk unutuluyor.. beynimiz trajediye programlı sanırım
Arkama bakamıyorum, bakınca “ne malmışım” diyorum çünkü ve bu beni üzüyor.
Hayal kırıklığı değil de kötü günlerim daha ağırlıkta
Hayal kırıklığı ama onlar da gerçekten hayatta çok işine yarıyor
Koskoca bir enkaz var hocam. Ama tek tesellim ise o enkazda sadece kendimin olması.
Aslında hayal kırıklığı. Ama şu an olduğum halimden de çok memnunum. Ben ben oldum
İlk önce güzel anıları görüyorum tam geride kaldığı için üzülecekken yaşadığım hayal kırıklıkları geliyor toparlanıyorum en acısı da ikisini aynı anda yaşamak
Aslında en çok herşeye nekadarda boşuna üzüldüğümü düşünüyorum.
Bakmayalım lan üzüyor bir parça
Bro arkaya bakarsak yuruyemeyiz zaten biz en iyisi önümüze bakalım 😏
Çokta önüne bakma yine yürüyemezsin lan 😂
Etrafa bakarsam sıkıntı çıkar bro 🤪
Eee severiz 😎
O eski halimden eser yok şimdi bro 🤔
Dur dur deme öyle pansumana gidecem ben 😂😂
Hahhaha hemsirenin güzelini sec 🤪
Kanka şeyy numarasını aldım bile 😂
adam adam ben o kadar ileriye gitmedim :D flörtle kaldı benim ki :D
Ben evlendim sanki 😂😂 arada mesajlasıp konuşuyoruz la alt tarafı 😂
ya bro beklentiye giriyorlar soğuyorum ya flört tarafı mis :D
Flört benlik değil kanka anlamam o işlerden ya 🤔
Ya arkadaş olurum ya yükselir sevgili olurum
ya bro arkadaş da kalınmıyor hoşlanıyorsa senden diyorum ya beklentiye giriyorlar sonra kafa ağrıtıyorlar.
Onun hoşlanması tek taraflı yetmez be bro. Pizza degılım ki herkesi memnun edeyim.
Arkadaş kalmak muazzam bak. Her kadınla sevgili olunmaz ama kral arkadaşlık kurulur bak
bro benim en iyi arkadaşlarım kızlar olmuştur bugüne kadar ona katılıyorum ama o senden hoşlanıyorsa arkadaş kalamazsın çünkü her hareketini sorgulayacak hoşlanıyor mu beklenti içine girecek bunu da sana yansıtacak onu diyorum
Heee o zaman yol vermek en mantıklısı ama güzelse düşünülür be 😂😂
hahah her şey güzellik değil be bro kendimden büyükle de küçükle de yaşıtımla da görüştüm olgunluk beklerler çocuk gibi davranırlar.
Güzel olsun bro gerisine bakılır 😂😂
aman bro uğraşamam :D
İkiside fazlasıyla mevcut
Genelde hayal kırıklığı daha fazla
Güzel anıları
Hayal kırıklığı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?