Galerinde şu anki ruh halini ifade eden fotoğrafı paylaşır mısın ve neden bu fotoğraf?

Benim ruh halim bu son zamanlarda, geçmeyen depresif mod...
18 EKİM 2023
Galerinde şu anki ruh halini ifade eden fotoğrafı paylaşır mısın ve neden bu fotoğraf?

Benim ruh halim bu son zamanlarda, geçmeyen depresif mod...
18 EKİM 2023
Galerimde maalesef beni ifade eden bir resim yok.. ama beni ifade eden şarkı bırakabilirim.. ki zaten şarkı da ki resim de aslında beni anlatıyor.
Sen ışığımın gölgesiydin
Bizi hissettin mi?
Bir yıldız daha, sen kaybolup gidiyorsun
Korkarım hedefimiz gözden kayboluyor
Bizi yanarken görmek ister misin
Şimdi neredesin
Şu anda neredesin?
Şu anda neredesin?
Hepsi benim fantezimde miydi?
Şu anda neredesin?
Sadece hayal ürünü müydün?

Galerimde bu denk geldi
Belki de her şey resimdeki gibidir hayatın altın oranı da budur
Acısıyla tatlısıyla hayatı yaşamak ve bazen yaşantılarından bir ders çıkarmak bazende anıları yad etmek zamanla olgunlaşmaktır
hımmm sende genel bir NAH sendromu var anladığım kadarıyla :D parmakla puroyla vesair herşeyle ama iki parmak arasında...
Bende sana bununla katkıda bulunayım.
İnsan görmek istedigini görür 😅

İşte bu tam olarak son 1 aydır ben
Bende😂
Cevap
20Cevap
Paylaştığım pin'lerden seçeyim 😬😂şuan bu moddayım 💆♀️


Bu var 🤣
Bu ne yaaaa?
Senin ruh halin ile ne alaka 🤣🤣🤣
Başka anlamlar çıkarmalı miyim acaba? diye düşündüm 🤣🤣🤣🤣🤣

Tam da böyle. Kimse tanımasın, bir şey sormasın. Utanıyorum insanlığımdan...

Bu çocuklardan.😞
Galerimde tuttuğum en sevdiğim resimlerden yüzde 100 ruh halim
Yaaa onun burnu mu sıkışmış? Kıyamam yaaa
Sıkıntıdan yani😀

Şöyle bir şey
Küçük oğlumla aynı moddasin desene...
Allah zihin açıklığı versin. Hepimize..
Amin

Bu ve buna benzer bir kaç tane bu ikilinin fotoğrafını çekmiştim, böyle hissediyorum 😍
Bu siyah sigara mı, ağır diye biliyorum. Hiç içmediğim için bilgim yok o yüzden sordum 😅
Sigara içmiyorum sadece elimde...

İnsanlık hakkındaki düşüncelerim.
Kendi kendimi iyilestirme çabalarimdan bir şey..


Hiç bir yere sığamıyorum. offlayıp puffluyorum

Kediyi çekmişim 😂
Ahanda ben bu
https://ibb.co/X7J9Y2V
Ruh halimi yansıtan yok ama bu olsun abla
Seni mi kırayım buyur


Ruh halim bu
Ruh halimi ifade eden fotoğraf yok çünkü ruh halim şu an mutlu 😄
kesinlikle bu 😂😂
Ne acaib bir zamandır hiç yaranım kalmadı
Yariğarım çıktı ağyar hiç gümanım
kalmadı
Gül gibi güldükçe güller açılırdı bir
zaman
Ağlamadan gayri dermanım
kalmadı... görsel değil de metin olarak yazayım abla
erkek eli mi o
Yaşlı kadın eli...
Tam olarak böyle
Kendine dikkat et, sağlıklı ol.
Tamam...
Galerimde foto yok ama çok mutsuzum
Senin derdin hep aynı, cirkinim modundasin..
Çirkinim modu değil
Depremde evimiz gitti iş bulamıyorum ailem zor durumda kardeşim okuyor okuduğum bölümde asgari ücretin üstünü vermiyorlar
Çirkin olmuşum yakışıklı olmuş umurumda değil
O sorudufum sorular öyle sorulmuş sorular zerre umurumda değil bir kızın bakıp bakmaması
Peki...
Ne oldu sana Hayat İstanbul
Enerjik biriydin sen
Yüklemeden sorun oldu selamlar
iyi yani iyi gibiyim
Bana bir uğrar mısın aciiiiiil
Öyle bi fotoğraf bulamam ya
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?