Şişman ve kilolu kişiler neden fotoğraflarında sadece baş kısmını koyar?

İyi geceler
Kilolu şişman erkek ve çoğunlukla kızlarda var fotoğraflarda neden sadece göğüs veya baş kısmı olacak şekilde kendilerini koyarlar?
Kızlar ve Erkekler kendinizle ilgili utancınız var mı bedensel?
youtube.com/shorts/xJcnMvYVRTA?si=z2LYM76BDrKyIof9
Şişman ve kilolu kişiler neden fotoğraflarında sadece baş kısmını koyar?
Cevapla