Fazlasıyla anlamak bir hastalık mı?

Dostoyevski "Size yemin ederim ki, gereğinden fazla anlamak bir hastalıktır, gerçek bir hastalık.” demiş. Hadi bakalım, dökülün. :) Siz de hasta mısınız? Her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmek, yapılan yanlışları görmek, anlamak falan sizi yoruyor mu? Ya da başkaları sizin gibi bir şeyleri öngöremediği, anlayamadığı için toplumca kötü yaşadığımızı düşünüyor musunuz? Buraya içinizi döker misiniz? :)
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Güncellemeler
+1 yıl
Hooop
Fazlasıyla anlamak bir hastalık mı?
Cevapla