%99.99 nu haklı buluyorum
Kendimden insanlardan soyutlandim ama
Ne için yaşıyorum diye sorguluyorum kendimi
%99.99 nu haklı buluyorum
Kendimden insanlardan soyutlandim ama
Ne için yaşıyorum diye sorguluyorum kendimi
Evrimsel psikolojide bahsediyor onların hepsi doğru ama onun dışındaki taktikler vs pua kısmına giriyor bunlar daha çok pratik doğruluğu tartışılır. Bu, bir insanı neden depresyona suruklesin ki?
Erkek aldatır kadın ama ufak bir hatayla erkeği kaybeder olayı depresyona sürüklüyor
Ben redpill sayesinde nasıl sadık kadın bulacağım hakkında birçok bilgi edindim ve hayatta uygulandığımda işlevsel olduğunu da gördüm. Sen de aynı şekilde nasıl doğru erkeği bulabilecegini öğrenmiş olursun. Bunlar can yakabiliyir çünkü hayat acımasız, mesela beta bucks konusu veya erkeğin statüsü, güzel bir işi, zihinsel, fiziksel, ve kaynak gücünün olması gerektiği de erkekleri depresyona sokmalı ama hayır, bunu yapmak gerektiğini öğrendim ve bunun için hayvan gibi çaba gostermelisin. Umarım anlatabilmisimdir.
Şöyle redpilli dinledim orada söylediği hicbirsey yanlış değil kadınlar hakkında olanları kast ediyorum kadınların iyi arkadaş olmadığını biliyorsunuz erkekler olarak bu kadınlar arasında iğrenç şeyler çok var hepsinde adam çok haklı daha yanlış birsey söylediğini duymadım
Ama ben sadece kadın tarafini biliyorum erkekler nasıldır nedir hiçbir bilgim yok beta alfa olayı var bizim bakış acımızı da evet çok doğru anlatmış
şu an çevreme baktığımda erkek kardeşimin aslında tam bir alfa olacağını görüyorum ama onu hep ezik sanıyordum değilmiş
Aynı şekilde kendi özel hayatımı da eleştirmeye başladım ve hala anlamadığım şeyler var
Özellikle ( bu benim kaygım buarada)
İyi isim olursa maskülen feminen ve sosyal olursam da değersiz kadın oluyorum yani iki türlüde ben begenilmiyorum e o zaman ne anlamı var erkek aldatır ok ama kadın ufak bir hatasında kabının önüne koyulur bunu anlamıyorum
Dur ben sana onu anlatayim. Erkek duygusal olarak aldatmiyor, erkek doğada maks dişiyi dollemeye evrimlestigi için tek eşli değil, kadın da tek eşli değildir ama kadın duygusal olarak hoşlanmadığı erkekle asla seks yapmaz. Erkek genlerini sonraki nesile aktarmak için kadın da en doğru vesadik erkeği bulup onu terk etmemesi, çocukla tek başına birakmayacak erkeği arar. O sebeple kadın en güçlüyu erkek de saglikliyi tercih eder. Sonuç olarak o bahsettigin tek bir hatada terk edecek her kadın tarafından istenen erkektir dolayısıyla zaten bu kişiye ulaşma ihtimalin düşük, ulassan da zaten öyle birisine karşı bir hata yapmazsın. Her erkek de aldatacakdiye bir durum da yok ortada bu karaktere ve çevreye göre değişiklik gösterir.
Anlıyorum tamam söyle birsey var ben adamı evde bekliyorum o kizlarla seks yapıyor bu nasıl olcak
Beni duygusal olarak üzmüyor mu ve onunla seks yapıp bana nasıl yaklaşıyor tekrardan iğrenç
Kadın evet duygusal olmadan aldatmaz boş yere bana tecavüz etti demiyor yoksa eh işte oldu bitti ya da bazıları harikaydi çok cesur erkek di der ama tecavüz diyor çünkü cinsellik olayı yok kadında duygu var
Sadece şunu diyorum bazen olur birseyler ilgin kayabilir bunu yaparım diye anksiyete yasamay başladım
Benim ailemde şöyle bir olay vardı
Bayramlarda özel günlerde babam annemi aldatiyirdu (annem diyor bunu tabi ben öyle biliyorum tabi yoksa sabah 5te niye eve gelsinki) biz ama onu bekliyoruz o gelmiyor
Annem başka birileriyle konuşuyordu duygusal aldatma yani ve ben bu şey bende tekrarlansin istemiyorum annem de kendisi gibi yapıyor biraz Beni acikcasi Beni depresyona sokan kismi%70bu
Kadınlar da aldatıyor sonuçta biz de aldatmaya kişiyi arıyoruz her erkek aldatacak diye bir şey yok aldatmaya kişiyi ara.
Birini sevdim şimdi hepsi erkekler aynı geliyor bana
Aga bana da bütün kızlar aynı geliyor o konulara girersek iicnden çıkılmaz. Ama sonuç olarak her erkek, her kadın aynı değil, gerçeğe odaklanmak lazım.
Tabi doğru sadece bir erkeği anlamıyorum o yüzden hiç ilişkim olmadı ve olmuyorda
Olmaması daha mı iyi bilemem
Feminen hisedemiyorum güveneceğim bir dal yok
Cevap
4Cevap
Büyük bir kısmını doğru buluyorum ben redpill felsefesinin, insanlardan soyutlandıysan iyi, kendini geliştirmeye odaklanırsın belki.
Ama bunu erkekler yapiyormus
Ben erkek değilim olay bu aslında yani benim şu an olduğum durum
Değil, anlamamışsın bence, bak youtube da dr redpill var, kadınlara da hitap ediyor bu olay.
Kadınların da kendini geliştirmesi lazım, ot gelip ot gitmemesi lazım.
Hangi bölümde söylüyor gerçekten ihtiyacım var çünkü
Benim gördüğüm iyi bir eş olamayi anlatıyor ve evet bir iki defa da bu tip birsey söylemişti sizin dediğiniz gibi ama pek görmedim ben
Hatırlamıyorum ama dinlemiştim, kaldı ki söylemesine gerek mi var? Sen kadın olarak kaliteli bir insan olmaya çalış, ucuz kadınlardan olma, ona göre de karşına yüksek değer erkekler çıkar illaki.
Anlıyorum ama şu var aşırı işe odaklanıp kadinligimi kaybetme olayı anlıyor musun acaba beni
Erkeklere adım atmak istemiyorum artık hep o düşünce aklımda o zaman ne anlamı var bir erkekle birlikte olmanin
Çok iyi anlıyorum ki sürekli eleştirdiğim bir şey, kadınların erkek gibi çalışması, mücadele etmesi, yaşaması, güçlü olmaya çalışması.
Erkeklere adım atma bence de, adım atması gereken sen değilsin, demeye çalıştığım güzel yaşamaya çalış, dolu dolu. Şöyle aptalca diziler izlemektense kitap okumak, araştırmak vs ne bileyim sana bir şeyler katacak aktiviteler yapmandan bahsediyorum.
Anlıyorum ben de böyle özetledim kendimde dün ama yine beyin şeytan durmuyor😅
Benim babam da geleneksel biri o sürekli evde otur hatta ilkokul veya anaokulu öğretmeni ol sen kadınsın diyordu nasıl anlatsam şu an bilemiyorum ama ben mühendislikte okuyorum
İlerde kadın olcam dimi maskülen olmak istemiyorum ve küçük bir hatada erkek gider diyor bu haksızlık değil mi herkes hata yapar yanlışa düşer hele benim ailem gibiyse
Branşın ne, umarım inşaat değildir :D
Redpill felsefesinin sık söylediği bir şey var, kendini koru, bunu yapıyorsan kalanı zamana bırak.
Ben başka bir yöne gidiyordum iyi ki gitmedim ama kendimi sorguluyorum şu an konu derin belki öğrenci harcliklarimdan birsey kalirsa soru olarak sorucam adama
İnşaat değil
Bak böyle de bir videosu var, link ekleyemiyorum:
Kadınlara Tavsiyeler (V147) Dr. RedPill Kırmızı Hap Videolar
Bunu izlemişim
Redpill haklı ama ben kibirli düşündüğünü düşünüyorum onun
Bana da öyle geliyor ama haklı sanki benim ailede olan büyükler de aynısını diyor
Bence darbe aldı ya içerledi biraz daha hayvani bakıyor duruma uzun mesele yani en son bir kuzenimle saatlerce bu konuyu konuşmuştuk zevkliydi
Bilemiyorum valla çoğu şeyde haklı çünkü aklıma şu geliyor o zaman neden ben erkekle birlikte olmaliyim erkekler de çıkarcı demkki
Birlikte olmak ne alaka
Sevgili?
Sende çıkarcı oluyorsun o halde
Zaten iki tarafın da çıkarı olur iki taraf ta mutlu olmayı hedefler
Öyle işte depresyona girdim ben de onu diyorum
Sevgilinden mi ayrildin
Sevgili olmak sayılmaz pek ama evet
boş ver knk bende aylar önce ayrıldım unutuyor insan zamanla
Bilemem o kismini
Neyse knk zaten kızların aklı çok küçük bu yüzden hep manipüle oluyorsunuz buna dikkat edin yeter
Kendimi koruyamıyorum çok zormus
Belli zaten eski sevgilin de istediğini aldı dimi
Sanaldan oldu sadece
Nasıl yani skxkxso
Reel görüşmedin mi
Hayır işte gorusemedik
Sanaldan ne oldu onu anlamadım
Sexting normal konuşmalar falan oldu yani
Resim falan attin mi
Evet
Kullanırsa geçmiş olsun sana
Bilmiyorum o kadarını artık
Yaşın kaçtı
18-19,20
Birini seç cjsks
18de başladı 20de bitti
Haa aynı yaşiz
Nerde yaşıyorsun
Bu bir sır 🙂
Ahaha öyle kalsın o zaman
👍🏻
Aynı değiliz atma hshshsh 21sjn sen😄
Hayır 20yim
Hadi ya :(
Neden
İftira atmış oldum birazcık ona uzuldum
Sorunu beğendim diye mi 21 dedin 😂
Evet..
O yaşım doğru değil
Anladim
👍👍👍
😀😀🙂..
Noldu fhxjsjkalala
Kapılma hemen, psikolojik makaleler oku daha anlamlı
Daha önce psikolog denedim hepsi aynı modern topluma ayak uydurmak için psikolojini degisiyorlar bu terapistlerin cogu
öyle düşünme, sinan cananı izle biraz, insanın anlam arayışı frankl : )
Sinan cananı izlemiştim daha önce sadece özet geçiyor yeni birsey öğreniyorum ondan
iyidir, kemal sayar da iyidir
cok haklı
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?