#İnsanların günümüzde birbirine çok kolay sevgi kelimeleri ve emojileri kullanmaları bana tuhaf geliyor. Biri bana en ufak bir sevgi kelimesi veya emojisi kullansa utanıyorum. Halbuki sosyal ilişkilerinde soğukkanlı ve rahat biriyim. Ya ben fazla derin biriyim, ya da insanlar aşırı sığ ve yüzeysel. Bunun psikolojik yorgunluğu oluyor bende. Yardımcı olur musunuz lütfen yorumlarınızla🙂?
#KişilikKarakter ✨
#tubasueda 🍀🗝️❤️
Ben mi çok gereksiz derinim, bazıları aşırı mı sığ?
Abla genel olarak dediğine katılıyorum yani insanlar Sevgi sözcüklerini aşk sözcüklerini ve yaşadıklarını artık o kadar abartılı yaşıyorlar ki ve bunun gerçek olduğunu o kadar çok inanıyorlar ki yani şunu söylemek isterim tabii ki öncelikle insanlar hiçbir şekilde kullandıkları gerçek aşk kelimelerini zorda kaldığı zaman devam ettirmiyor en kısa yolda kestirme yolda geri vites yapıyor o yüzden aslında sen doğruyu düşünüyorsun ama senin gibi düşünen insanlar kalmadı kaldıysa da zaten onlarla sevginin kıymetini bilen insanlar oluyor.
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bence insanlar çok sığ. yani ben emojilere o kadar anlam yüklemiyorum ama sadece değer verdiğim bir insana mesela güzel emojiler atarım. çünkü herkese atmam karşımda ki kişi ile belirli samimiyetim olması lazım.. 🍀🌺
Bazıları aşırı sığ zaten her yerde böyle ama sen burası için fazla derin sorular sorduğun için böyle oluyor. Yani burası yüzeysel ve dar düşünen, zekası her şeye yetmeyen insanların da fazlasıyla bulunduğu bir mecra.