Ben mi çok gereksiz derinim, bazıları aşırı mı sığ?

#selamgençlik

#İnsanların günümüzde birbirine çok kolay sevgi kelimeleri ve emojileri kullanmaları bana tuhaf geliyor. Biri bana en ufak bir sevgi kelimesi veya emojisi kullansa utanıyorum. Halbuki sosyal ilişkilerinde soğukkanlı ve rahat biriyim. Ya ben fazla derin biriyim, ya da insanlar aşırı sığ ve yüzeysel. Bunun psikolojik yorgunluğu oluyor bende. Yardımcı olur musunuz lütfen yorumlarınızla🙂?

#KişilikKarakter ✨

#tubasueda 🍀🗝️❤️
Ben mi çok gereksiz derinim, bazıları aşırı mı sığ?
Ben mi çok gereksiz derinim, bazıları aşırı mı sığ?
Cevapla