Kuyruğu dik tutmaya çalışıyorsun da nafile silmek için o güne dönmen gerekmiyor. Hala soruyu anlamamışsın bir de anlamayan benmişim gibi artizlik ajajajajaajjdkdkfkfkfkg
Az içtim aksine.. Ben diyorum bakın, beni potansiyelimin altında çaylarsanız sizi iyice demini alana kadar kısık ateşe tutarım.. Talihlimiz sen çıktın.. 😂
Seni potansiyelinin altında çaylayanları tutsana ateşe geldin benim asabımı bozmaya 😂😂😂 eksik kısmı tamamlamadan insan içine çıkma en iyisi ajsjsjdkdkfkfk
Valla bu fake hesap olacaktı güya öylesine anlık aldığım nicktş sonradan işler değişti böylece kaldı. Benlik nick değil esasında. Kalıcı olarak kullanacağımı bilsem asla bu nick olmazdı :))
Üfff çok sertimdir akskdkdkdkdkdkfkgkgkgk yok be tipim de sert değil jason aksiyon adamı ayak uydurmak gerek aksiyon diye ille vurup kırmam gerekmez Jason ın karısı rolü falan olur 😂😂😂😂😂😂
Ooooo senin amacın başkaymış 😂 Tipini merak etmiyorum zaten ama şu tipsiz adamda ne buluyorsan artık bilemedim 😂 O'na kalana kadar ne yakışıklılar var 😂
Berlin hayranlık duyduğum birinin ikizi gibi hem tipi hem karakteri bu kadar mı benzer yani ondan. Jason da başrol paylaşılacak adam niye dengesizlik olsun 😂😂😂😂😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bir güne dönmeyi isterdim...
Oha hangi gün?
Sır guzum. 😄
Buna ayrıca paragraf açılacak bekle sen sırrı ajsjdjfkfkgkglgl
boş ver paragrafı keşke o bir güne ışınlanabilsem ah ah.😄
Hareketlere bak ajskdkfkgkgk
😄😄
Ben geleceğe gitmek isterdim sadece
Dönünce zaten aynı zamanda silmiş de olurdum.. Çünkü yaşamazdım asla o günü.. Yani bir noktada aynı şeyi ifade ediyor sanki..
Silmek isterdim desen de olurdu kısa yoldan
Dönmek zaten silmek anlamına gelir diyorum..
Gelmez. Özlediğin bir güne dönüp o günü tekrar yaşayıp özlem gidermeyi kastediyorum ben.
İşte dönsem tekrar yaşamak için değil, silmek için diyoruz..
Ay ne inat ediyorsun tamam işte silmek istermişsin cevap net ama ikisi aynı şey değil. Soruyu anlamıyorsun ısrarla 😂😂😂😂😂😂
Geçmişteki bir güne dönnmek=o günü yaşamak demek değildir..
Anlayacak başka biri varsa ona ver telefonu.. 😄
Kuyruğu dik tutmaya çalışıyorsun da nafile silmek için o güne dönmen gerekmiyor. Hala soruyu anlamamışsın bir de anlamayan benmişim gibi artizlik ajajajajaajjdkdkfkfkfkg
Silmek için de gerekiyor, yaşamak için de.. Ortak nokta dönmek burada.. 😄
Nereye dönersen demişler ama bu başka bir konunun betimlemesi.. 😅
Boşa zahmet ediyorsun sil tuşuna basman yeterliydi oysa ajsjsjdjdjfkfkfkfkg
Yaşa butonuna basınca da yaşayalım o zaman.. 😄
İşte bu kadar basit tutturdun ille gidip sileceğim diye 😂😂
E o zaman neden hep bir dönme, döndürme derdindesin.. 😅
Tuşa basma olarak değiştir soruyu, çabuk.. 😂
Dönmeye takıldın kaldın bugün çayı fazla mı kaçırdın ne 😂😂😂
Az içtim aksine.. Ben diyorum bakın, beni potansiyelimin altında çaylarsanız sizi iyice demini alana kadar kısık ateşe tutarım.. Talihlimiz sen çıktın.. 😂
Seni potansiyelinin altında çaylayanları tutsana ateşe geldin benim asabımı bozmaya 😂😂😂 eksik kısmı tamamlamadan insan içine çıkma en iyisi ajsjsjdkdkfkfk
Serseri kurşuna "neden adres sormuyorsun" diye sitem etmekten farklı değil bu.. 😅
Çay komasına da girersin sen Allah muhafaza
Diğzlerimin bağı çözülür, gözlerim baygın bakar..
Silmek istediğim günün bir günün öncesine gitmek isterdim, 1 gün sonra aynı şeyi yaşamazdım zaten...
Ne yaşadın ki?
Misal dedim... Mutlaka herkesin hayatında silmek istediği bir gün veya bir şeyler olmuştur. Özellikle şu veya bu diye düşünmedim...
Hımmmm
Peki sen?🤔
Benim silmek istediğim bir gün yok çünkü kötü anıları zaten beynim yok sayıyor. Bir güne dönmek isterdim.
Beynin hemen devreye giriyorsa bu iyi bir şey : )) Evlendiğin güne mi yoksa 😂
Evlendiğim güne dönmek çok saçma düğün yorgunluğu telaşı ayyyyy aklıma bile gelmez o günden çok daha güzelleri var geçmişimde.
Beyaz gelinlik en büyük hayaliniz ya, o yüzden şey ettim 😂
Hangi gün mesela 🤔
Benim en büyük hayalim değildi. Söylemem sır ajskdkdkfkflflflflgl
Sırlar aleminde miyiz 😂 Seni tanımam etmem😂
Tanıyanlar vardır belki ;)
Senin geçmişte gitmek istediğin günü tanıyanlar ne yapacak yahu😂 neyseeeeee
Bizi tanıyan herkes sırlamızı biliyor mu? Ne mantık?
Sır mı bu? Gitmek istediğin gün🤔
Sır.
Burcunun da dediği gibi bugün sende olumsuz bir hava hâkim, tez zamanda sıyrılman dileğiyle...
Kaç kaç yoksa senden çıkacak ahshsjdjdjfkgog
Sen beni üzemezsin : ))
Seni üzen üzmüş be 😂
Alla alla, bak sennn öyle mi olmuş, ne çok biliyosun sen 😂
Bilirim ben çaki gibiyim wkskdkdkfkfkflgl
Gerçi bir şey bildiğini de düşünmüyorum da neyse...
Bildiklerimi bilsen şok olursun diyip gizem yaratmak istiyorum ajskdkdkdkdkfkdkf
Senin bilip benim bilmediğim noktalı virgül bile olamaz : )) tek bilmediğim şey, geçen gün söylemediğin şey 😂
Aman takılıyorum bee.
Şu şeyi söylemeyecek misin hâlâ 🤔
Hayır 😈
Merak ediyorum 🤔
Et tabi hakkın 😂😂
Bilmekte hakkım 🤔
Unutman benim suçum değil 😂😂😂😂
Bir kereliğine yaşlılığıma verebilirsin 🤔
Amma takıldın bee boşversene
Er ya da geç söyleyeceksin biliyorsun dimi
Hahshshshshshs işte şimdi söyleyeceğim varsa da söylemem
Boğa mısın, Koç musun belli değil 😂 Sen emin misin Boğa olduğuna 😂
Boğayım net tabi 😎
Bu nick sana hiç yakışmamış bilesin 😂
Bana yakışacak nick bul da hesabı silip yeni hesap alayım ajsjdjfkgohpphphh
"inatciboga" bu iyi gider sana😂
Üfff hiç güzel değil bu ne be
Tam senlik, çok uyumlu oldu 😂 Sence ne olmalı 🤔
Eski nicklerin de fena değildi ama bu sefer ki çok itici 😂
Valla bu fake hesap olacaktı güya öylesine anlık aldığım nicktş sonradan işler değişti böylece kaldı. Benlik nick değil esasında. Kalıcı olarak kullanacağımı bilsem asla bu nick olmazdı :))
Hemen belli ediyosun benliğini 😂 neyse fazla uzun sürmez ömrü zaten 😂
Belli olmaz öyle deme master olana dek dururum belki
Başka nickle gel 😂 ben seni engellediyse %50 ne yazdıysan onun için, %50 de bu cinkin iticiliğinden dolayıdır 😂
Nasıl bakarsan öyle görürsün bana göre itici değil eğlenceli bir nick.
Güzel bakıyorum itici görüyorum 😂 az önce kendin söyledin benlik nick değil diye : ))
Değil ama alt tarafı nick vitrinime değil iklimime bak sen 😂😂😂😂😂
İkliminle bu itici nicke rağmen bir çok hayranın var zaten 😂 Gerçi buradakiler için pembe renk olman yeterli : ))
İklimimi bilmez onlar asparagas hiç önemleri yok 😎
Hep öyle derler : ))
Aklın yolu bir
Her şeye de cevabı var 😂
Muhakkak 😎ajdjdjdjfk
Bu gözlükler ne oluyor 😂
Herşeye cevap verince girdiğim artistik haller ahshdjdjdkfkfkglgl
Sana bir film çekseydik bu kadar artistikken 😂
Jason stathamle başrolde aksiyon filmi olur 😎
Aksiyon değil de sana komedi gider sanki 😂
Komedi tipime uygun olmaz tabi sen nereden bileceksin ajajsjsjsjdjdkfkfkflgl
Tipini bilmem ama karakterine uygun olur gibi düşünüyorum: )) Burada sürekli randomları savuruyorsun herkese 😂
Eğlenceli kişiliğim napim ciddiye almıyorum bir çok şeyi
Kişiliğin eğlenceli olduğun için komedi dedik : )) Demekki tipin de sert aksiyon dediğine göre 😂
Üfff çok sertimdir akskdkdkdkdkdkfkgkgkgk yok be tipim de sert değil jason aksiyon adamı ayak uydurmak gerek aksiyon diye ille vurup kırmam gerekmez Jason ın karısı rolü falan olur 😂😂😂😂😂😂
Ooooo senin amacın başkaymış 😂 Tipini merak etmiyorum zaten ama şu tipsiz adamda ne buluyorsan artık bilemedim 😂 O'na kalana kadar ne yakışıklılar var 😂
Yakışıklı çok ama onun karizması başka bir de la casa de papel Berlin 😍😍 çekicilik önemli tip çok da önemli değil
Berlin ve Jason tamamen zıt görünümlü tipe sahip 2 erkek 😂 Sanırım sen, sert erkeklerden hoşlanıyorsun😂
Jason sert Berlin de hayranlık uyandıran bişeyler var. Birine çok benzetiyorum onu. İki adamın karakterleri de alakasız 😂😂😂😂
Evet tipleri de karakterleri de zıt işte 😂 Sen de teraziler gibi dengesizsin sanırım😂 Biraz Kutsiyi anımsatıyor 😂😂
Berlin hayranlık duyduğum birinin ikizi gibi hem tipi hem karakteri bu kadar mı benzer yani ondan. Jason da başrol paylaşılacak adam niye dengesizlik olsun 😂😂😂😂😂😂
Berlin ve Kutsi benziyor işte birbirine 🤔
Tamam tamam sen bir terazi gibi dengesiz değilsin 😂😂
Senin bugün işin gücün yok mu yahu😂😂
Yok valla ihtiyar gibi pinekliyorum uyumak istiyorum hiç bişey yapasım yok.
Her gün ne yapıyorsun ki 😂
Hergün enerjik oluyorum böyle pineklemiyorum aktifimdir genelde ama yorgun gibiyim bugün
Havalardandır, Ankara 'nın karamsar havası bazen boğuyor insanı : ))
Bugünkü iddaa maçlarının sonucunu öğrenip düne dönmeyi isterdim asdjdk
Çakaal ajskdkdkfkfkglglhl
Ben memnunum ama illa bir şey seçmek gerekiyorsa geçmişte bir güne dönmeyi seçerim
Ne döner ne de silerim.
Gelecek günlere odaklıyım.
Annemin beya babamın beni yerimhaneye bıraktıkları güne onlara yalvarırdım bırak mayın diye
bir güne dönmeyi isterdim
Hangi güne diye sormayacağım sjdjfkfkgkgkgkhk
Geçmişten bir güne gitmek isterim.
geçmişte bir güne dönmeyi isterdim
Silmeyi diyim hadi
Sadece 1 dakika yeter
Dönmeyi isterim
İkiside olabilir.
Geçmişten bir güne dönmek beni cezbediyor.
Silmeyi
silmeyi isterdim
ikiside değil