Oturduğunuz yerden bir şeylerin düzene girmesini bekliyor musunuz?

Oturduğunuz yerden bir şeylerin düzene girmesini bekliyor musunuz?

Hayır yok maalesef.. artık hiç bir şeyi beklemiyorum da zaten.. yani ne olacaksa olsun modundayım çünkü hayal kurunca hayal kırklığı yaşıyor insan maalesef.. zaten bu ülkede bu şartlar altında nasıl güzel bir hayat yaşar ki insan? ben de sadece anı yaşıyorum artık zamana bıraktım
Bir çaba gerektiriyorsa ve bu şartsa zaman kaybetmeden düzene sokmaya çalışırım mutlaka..
Bazen de akışına bırakmak gerekir gerekli sinyali verdikten sonra.. Olmuyorsa da vazgeçmek faydalıdır..
Teşekkür ederim..
Rica ederim..
Oturduğum yerden hiç bir şey düzelmez azimle çalışmamız lazım 👍😁
Cevap
9Cevap
Yok ya. Sen yapmazsan hiç bir şey düzelmez.
Genel olarak hayatın kendisi
Sağlığım. Onun dışında bir sorunum yok şimdilik.
Yok duzelmiyorsa atarım başımdan
Hayır ben düzletmezsem olmaz
var pisa kulesi
Var.
Hayatım?
Hayır yok.
hayatım :)
Çok şey var..
Varr
Hayat var
Dünya düzeni sadece
Sağlığım..
Sagligim
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?