Günler artık yetmiyor sanki hiçbir şey yetişmiyor gibi
Şunu şunu yapacağım diyip hiçbirini yapamamak 😤
Günler artık yetmiyor sanki hiçbir şey yetişmiyor gibi
Şunu şunu yapacağım diyip hiçbirini yapamamak 😤
evet bu tamamen saat kaçta uyanıyorsun ve tabiki yaptığın işte yavaşsan ve o işe çok dalarak işi yapıyorsan vakitin nasıl geçtiğini anlamıyorsun demektir bunu nasıl önlerim dersen de bunun için o işi bi anda bitirmeye çalışma mesela günlere böl ve yarısını bugün kalanını birkaç gün sonra yap erken uyanmaya çalış derim
Cevap
11Cevap
Bana yeterli geliyor.. ama zaman çok yavaş geçiyor.
Günler bazen banada yeterli gelmiyor. Bunun için plan program gerçekten şart. Öyle olduğunda nerden ne zaman başlayacağını biliyor insan. Daha düzenli sistemli oluyor
valla varya ben o yüzden uyumak bile istemiyorum ama şunu söyleyeyim erken uyansan daha farklı oluyor
Yeterli değil, günde 36 saat ders çalışıyorum diyen eleman aklıma geldi. 🤪🤪🤪
Zamandan dolayı mı yoksa yapmak öı istemiyorsun çünkü 24 saat iyi bir süre
Planlı ilerleyince her şey yetişiyor. Yetiştirenlerin 30 saati yok, onlar da 24 saatin içinde yaşıyorlar.
Allah Allah:D
laf sokar gibi konuşmana gerek yok, doğrusu bu :)
Laf sokar gibi konuşan sensin canım ne bu gerginlik 🙃
niye laf sokayım yav, günler yetmiyor dediğin için söyledim
Kesinlikle yetersiz geliyor. Keske günler 24 saat değilde 30 saat olsa ☺️☺️
Yetmiyor harbiden ya gün 30 saate çıkarılsın talep ediyorum 🤪
Zamanı yönetmen gerek bunun için planlı olmalısın bazen bir işe en önemsiz olandan başlamak daha fazla yarar sağlar
Ben de bu yalnızca bana oluyor sanıyordum🤷♀️
Günü aşırı verimli geçiren dolu dolu her şeyi yapan insanlara imreniyorum 😃
Hiç boş vaktim yok neredeyse hem çalış, hem evde, hem de işte koşuştur. Yetmiyor, yetmiyor, yetmiyor☹️
Geliyor peki size geliyorsa mu
her gün planlı ilerlerim.
iş hayatı olduğu için yetmiyor
Hayır
Sana gore oyledir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?