Dozunda ve yerinde egonun kişiye faydası var mıdır?

Egomu sokakta bulmadım!
Dozunda ve yerinde egonun kişiye faydası var mıdır?
Kibri tavan yapmış bir insanın, egosunun sponsoru şeytandır.
Egoistlerin iyi bir yanı vardır: Başkaları hakkında konuşmazlar.
Kimlik nerede varsa, orada ego olacaktır. - Sigmund Freud
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Dozunda ve yerinde egonun kişiye faydası var mıdır?
Cevapla