🤪 çıldıriiciim çıldıriiiciim ha

Evimin düzenini, beynimin, kalbimin bozmayın hıı hühüüü 🤪
🤪 çıldıriiciim çıldıriiiciim ha

Evimin düzenini, beynimin, kalbimin bozmayın hıı hühüüü 🤪
Bozuyor tabii.
Kendim özellikle disiplinli kuralcı biriyim temizliğe titizliğe önem veririm detaya önem veririm.. Ama cahil bir birey örnek vereyim aileden ya da akrabadan o düzeninin iöine aldın mı bozuyor herşeyini
Başak
Memnun oldum ilk kez basak biriyle tanışıyorum
😊
Takip edebilirsiniz
düzen benim göbek adım gibidir kafamın karışmasına bile katlamamam her şey net ve derli toplu olmalı , hele hele yaşadığım alan istif gibi olmalı her şey yerli yerinde düzenli temizzzz
Cevap
16Cevap
Evet bozuyor tabi ki de.. ama düzenim de kalmadı artık rastgele yaşıyorum bu şekilde
Düzen bozanın düzeni olmazmış.. (Yaşlı ev hanımı sözü )
Evet düzenim bozulduğunda bende bozuluyorum
Düzenimi sağlamakta zorlanmıyorum. Gündelik yaşam koşulları değişiyor elbette ama her koşulda düzenimi sağlayabiliyorum. Sonuçta bu prensipler ve kendi disiplininiz ile alakalı bir durum.
Tabii ki ister istemez sinirlerimi zıplatıyor
Evet. İyi giden şeyler şak diye değişiyor. Sinir oluyorum
Başak burcuyum, tabi ki bozuyor 😅
Sinirlendiriyor biraz.
Düzenim bozulursa huzuru bozarım
İfrit olurum düzenim bozulunca
Aynen :/ vallahi cok zor birsey.
Benim evi görsen kafayı yersin o zaman
Bozuyor tabi keyfim kaçıyor
Arada üzülmek de lazım mutlu olmak da
Kiz guzel olunca simarabiliyor ohhh
Hiç sevmem değişikliği
Evet bozuyor bazen.
Nefret edşyorum evet
Ssksl yok
Evet bozuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?