Tüm hafta sorunsuz bitmiş yarın sabah huzurla uyuyacağım😌😌

Tüm hafta sorunsuz bitmiş yarın sabah huzurla uyuyacağım😌😌

Yaşasın cuma akşamları 😄 görende beni öğlene kadar uyuyor sanacak 🙄 inan sevinsemde benim bünyede alışkanlık olmuş sanırım hafta sonu da olsa hafta içi de olsa saat 6 oldu mu uyanıyorum. Tek rahatlığım tüm gün evde olmam
Ben de 8 de uyanıyorum ama olsun sjsjd
Her akşamın kendine has bir huzuru havası var ancak benim için pazar akşamının o huzuru bir başka oluyor. Açıkçası cumartesi günü değil de pazar günü sıkıcı geçip pazar akşamını seviyorum
ben hiç bir zaman huzurlu değilim. yani gün fark etmiyor benim için.. ama şu an aklıma gelen şey bir şeyler içip noodle yerken film dizi izlemek :D tek keyif veren bu kaldı
Cevap
5Cevap
Gerçekten öyle bütün işler bittiyse halli olduysa cumadan iyisi yok bu arada dekor çok güzel
Cumartesi Akşamı ( Genellikle Planların uygulandığı gün )
2010 Cuma akşamı
Neden 2010
Nadal 3 Grand Slam almıştı ya baya iyi sezondu
Avrupa Yakası
Kedim veriyor o huzuru.
Hiçbir şey kdkkdkd
Benim melek bebeğim varr
Cumartesi gecesinde..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?