Ne güzel söz; "Gerçekten iyi olsalardı, hayatımda kalırlardı"

Ne güzel söz; "Gerçekten iyi olsalardı, hayatımda kalırlardı"

Bu kişinin karakterine bağlı.. İyi hatırlanacak şekilde ayrıldıysak güzel anıları hatırlarım.. Ama canımı acıttıysa ozaman hatırlamak dahi istemem..
Bana tecrübe katan insanlar sadece... Ötesini hatırlamaya gerek yok.
Rica ederim : ))
Bu onlara bağlı. Kimisi sövüp sayılmayı hak ediyor.
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
2Cevap
Ben hatırlamam hiç bir şekilde.. çünkü hayatımdan çıkartıyorsam düşüncelerimde yerleri bile olmaz..
Hayatımdan çıkardığım insanları hatırlamam, oldu ki bir şekilde hatırladım; iyi yanlarını hatırlarım.
soz guzelmis ama hayatımdan cıkardıgım insanları pek dusunmem ne iyi ne kotu
Hayatımdan çıkarmışsam aklımdan da çıkarmışımdır. Hatırlamam bir daha.
Yalancı olarak kalacaklar 😄
Nasıl çıktıklarına bağlı bazen temelli unuturum
Ooovv harika söz.
Umrumda olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?